Co to jest Speakr?

Speakr

Speakr jest w mniejszym stopniu platformą programową, a w większym agencją, która łączy marki z influencerami. nie oznacza to jednak, że technologia jest czymś drugorzędnym. oprogramowanie znajduje się w samym sercu tego, co Speakr robi dla swoich klientów i jest czynnikiem decydującym o tym, jak reprezentuje swoich influencerów.

Sieć influencerów firmy speakr obejmuje ponad 20 000 gwiazd mediów społecznościowych – osób, które nie tylko mają dużą liczbę obserwujących, ale także wykazują stałe zaangażowanie i lojalną publiczność. posiadanie publiczności to tylko część wymagań stawianych influencerom speakr; muszą oni również być autorytetami w swojej dziedzinie. Oznacza to, że instagramer, który gromadzi 2 miliony followersów dzięki pięknym zdjęciom, może nie być tak ceniony, jak inna osoba, która ma o połowę mniejszą widownię i dwa razy większą wiedzę na temat fotografii. grupując influencerów w kategorie, speakr oferuje markom możliwość nawiązywania kontaktów i tworzenia treści z setkami osób jednocześnie. Pojedynczy post rozpowszechniony w całej kategorii ma potencjał dotarcia do odbiorców liczonych w setkach milionów.

Należy powiedzieć, że speakr nie jest zainteresowany “potencjałem”. sama platforma jest zbudowana na latach analiz wykorzystujących dane, opartych na rodzajach informacji demograficznych i psychograficznych, które są siłą napędową marketerów. Wszystkie te dane są wykorzystywane do prowadzenia kampanii, które wykorzystują siłę mediów społecznościowych, a firma twierdzi, że jest w stanie “przewidzieć wydajność z dokładnością bliską kryształowej kuli”. To z pewnością śmiałe twierdzenie, ale speakr ma na to dowody w postaci liczb: spośród 100 najbardziej wpływowych kampanii z udziałem influencerów w tym roku, platforma była siłą napędową prawie 40% z nich.

Już od momentu wejścia na stronę famebit widać, że kierują się oni do młodszej publiczności. Dzięki jasnym kolorom, nowocześnie wyglądającej czcionce i zdjęciom atrakcyjnych dwudziestokilkulatków, którzy świetnie się bawią, famebit nie wygląda jak żadne inne rozwiązanie wymienione na tej liście. co jest doskonałe, ponieważ robią rzeczy trochę inaczej niż wszyscy inni.

Najbardziej istotne jest to, że rozpoczęcie współpracy z famebit nie wiąże się z żadnymi kosztami. Jest to prawdziwie samoobsługowa platforma: firmy i agencje tworzą profile i zamieszczają “oferty sponsorskie”, czyli w zasadzie otwarte zaproszenia do składania ofert na treści. influencerzy (famebit nazywa ich “twórcami”) mogą przeszukiwać oferty, aby znaleźć coś, co ich interesuje, i licytować się o szansę stworzenia sponsorowanych treści dowolnego rodzaju. Może to być coś tak niewielkiego, jak wzmianki na platformach społecznościowych, a także treści tak zaangażowane, jak skecze komediowe z udziałem produktu lub marki. niezależnie od tego, co jest efektem, famebit koncentruje się zdecydowanie na tym, aby marki były zabawne i atrakcyjne dla młodszej publiczności.

Gdy twórca składa propozycję, famebit dostarcza nieco informacji ogólnych, które marki chciałyby znać na temat potencjalnych współpracowników – całkowitą liczbę followersów na każdej platformie społecznościowej i dane demograficzne odbiorców. Analityka nie jest tak dogłębna jak w przypadku innych opcji, ale w przypadku famebit celem jest dotarcie z zabawnymi treściami do jak największej liczby osób. i są szanse, że wydasz o wiele mniej pieniędzy: w przypadku famebit płacisz tylko za projekt, przy czym minimalna kwota to 100 dolarów.

Zobacz również:   Co oznaczają geny?

Ta luźniejsza atmosfera i niższy koszt wejścia powinny spodobać się małym firmom, które chcą wziąć udział w grze influencer marketingowej, ale nie oznacza to, że famebit powinien zostać zdegradowany do mniejszej roli. canon, adidas, activision i office depot to jedne z wielu marek, które znalazły swój głos dzięki tej platformie.

Większość wymienionych tu platform dokładnie sprawdza swoją pulę influencerów, a najlepsi z nich przechodzą przez proces aplikacji i są umieszczani w ich bazie danych. webfluential idzie o kilka kroków dalej, wyposażając influencerów w narzędzia umożliwiające im proaktywne poszukiwanie okazji, zamiast siedzieć z założonymi rękami i czekać na pukanie do ich wirtualnych drzwi. mogą oni korzystać ze strony swojego profilu na platformie, aby przedstawić swoje stawki i portfolio dotychczasowych prac. webfluential oferuje również twórcom dostęp do własnej analityki i raportowania, a także możliwość wykorzystania statystyk uzyskanych w ten sposób jako części ich profilu. narzędzia do budowania ofert pozwalają im wysyłać szczegółowe propozycje do dowolnych wyszukiwanych marek, ale nie są one ograniczone do konkretnych kampanii, nad którymi już pracują.

Influencer z ugruntowaną obecnością w dowolnej niszy może mieć własne pomysły na rodzaje treści, które może tworzyć. nawet jeśli żadna marka nie szuka czegoś, co konkretnie pasuje do tej formy, webfluential umożliwia znalezienie odpowiednich firm, którym można przedstawić swoje pomysły. Tradycyjne agencje reklamowe mogą spędzić lata, próbując dostać się do drzwi dużej firmy, takiej jak samsung czy coca-cola (obie są klientami webfluential), ale każdy dwudziestokilkulatek z dobrym pomysłem i imponującą liczbą odbiorców może dać z siebie wszystko i mieć pewność, że zobaczy go właściwa osoba. Nawet w nowej dziedzinie, jaką jest influencer marketing, jest to czynnik zmieniający grę, dzięki któremu kreatywni mogą przejąć inicjatywę.

socialbook może dostarczyć Ci mnóstwo danych na temat instagrama, youtube’a i twitcha. Jeśli posortujesz swoje wyniki według trafności, otrzymasz dobre wyniki do bliższej analizy.

W profilach influencerów znajduje się znaczna ilość danych, zarówno na poziomie konta, jak i poszczególnych postów. jest to szczególnie dobra wiadomość w przypadku kont youtube, ponieważ znalezienie szczegółowej analizy dla tej platformy może być trudne. Firma socialbook stosuje hybrydę polegającą na zachęcaniu influencerów do zarejestrowania się na ich platformie w celu uzyskania dostępu do bardziej szczegółowych danych, w połączeniu z analizą ai i analizą predykcyjną, dzięki czemu można na podstawie informacji o influencerach, którzy się nie zarejestrowali, zgadywać, co robią.

Mimo że można mieć wątpliwości co do stosowania analizy na podstawie informacji, dowody wskazują, że przewidywane wyniki są bardzo dokładne.

Różne poziomy cenowe pozwalają na różną liczbę wyszukiwań; zawsze jednak można kupić więcej, używając boost coins (wirtualnej waluty firmy socialbooks). popularność influencera określa ilość wymaganych do tego boost coins – za bardziej popularnych influencerów trzeba zapłacić więcej boost coins.

Przeszukując influencerów, możesz tworzyć i porządkować ich listy, a także tworzyć listy porównawcze, aby porównać ze sobą nawet pięć takich list.

Socialbook ma jedną szczególną przewagę nad konkurencją. zapewnia mechanizm wysyłania bezpośrednich wiadomości na konta instagramowe tych influencerów, którzy Cię interesują. Możesz wysyłać spersonalizowane wiadomości masowe do 500 influencerów jednocześnie, a następnie wysyłać wiadomości uzupełniające w ramach kampanii kroplowej. Możesz także używać monet boost, aby przekazywać darowizny influencerom w nadziei na przyciągnięcie ich uwagi.

Zobacz również:   Dlaczego dyskryminacja cenowa jest trudna?

Możesz łatwo opisać wpływy.

co, które działa od 2016 roku, jako linkedin dla influencer marketingu. działa inaczej niż praktycznie każda inna platforma dla influencerów; w tym sensie, że funkcjonuje jako własny rodzaj platformy mediów społecznościowych. pomaga to markom rozwijać i utrzymywać autentyczne i długoterminowe relacje, które są podstawą influencer marketingu.

influence.

co jest obecnie siecią społecznościową i rynkiem z ponad 250 000 członków, z których 150 000 to influencerzy, oraz 70 000 firm, w tym znanych marek, takich jak amazon, jack daniels, bumble i dyson.

influence.

co wykorzystuje model freemium, z jednym planem bezpłatnym (business basic) i jednym płatnym (business pro), kosztującym 600 dolarów miesięcznie. W przypadku konta podstawowego można utworzyć własny profil i uzyskać dostęp do społeczności influence.

co. Można wykonywać podstawowe wyszukiwania z maksymalnie 50 wynikami na wyszukiwanie, organizując wyniki w maksymalnie 3 listy. można uzyskać dostęp do standardowych danych demograficznych influencerów. można również tworzyć i publikować kampanie na platformie, otrzymywać nieograniczoną liczbę aplikacji i wysyłać wiadomości do 12 influencerów miesięcznie.

Plan pro rozszerza te możliwości, jak można się spodziewać. otrzymujesz wiele profili, zaawansowane wyszukiwanie, nieograniczone wyniki, nieograniczone listy, zaawansowane wyszukiwanie (w tym według danych demograficznych), nieograniczone kampanie, zarządzanie kampaniami, raporty z kampanii, członków zespołu i promocję kampanii. podobnie influencerzy mają wersję bezpłatnego planu podstawowego i płatnego planu pro. Główna różnica polega na tym, że członkowie konta pro otrzymują 30 kontaktów z członkami/miesiąc, 30 kampanii marki/miesiąc, nieograniczoną liczbę wyników i list, dane dotyczące zwolenników na instagramie oraz możliwość sprawdzenia, kto oglądał ich profil.

Peg koncentruje się wyłącznie na youtube. dostrzega, jak potężna jest analityka w optymalizacji treści (i rozwoju kanałów, które tworzą te treści).Ze względu na ten nacisk na jakość, która nigdy nie dzieje się szybko, subskrypcje są sprzedawane na okres sześciu lub dwunastu miesięcy. ceny są niestandardowe, oparte na wielkości firmy i jej potrzebach. można jednak wykupić dostęp do peg dla testu jednego projektu, z niestandardowymi cenami dostosowanymi do konkretnego projektu.

Peg robi wiele z tych samych rzeczy, które robią rynki. można wyszukiwać influencerów, tworzyć i zarządzać kampaniami, zapraszać influencerów do udziału, wysyłać im wiadomości itp. mimo to peg bardzo różni się od rynku. peg nie wymienia milionów influencerów. peg pozyskuje influencerów dzięki połączeniu umów z wysokiej jakości agencjami talentów oraz zastrzeżonemu algorytmowi, który przeszukuje serwis youtube w poszukiwaniu potencjalnych influencerów spełniających wysoce selektywne kryteria.

Peg działa w tle, analizując wszystkie treści influencerów i przypisując im “wynik bezpieczeństwa”. Możesz nawet zobaczyć trendy nastrojów społecznych w czasie dla każdego influencera, korzystając z “backlash meter”, który pokazuje, czy influencer w przeszłości denerwował czy podnosił ludzi na duchu.

Peg to prawdziwa platforma współpracy przeznaczona dla dużych zespołów marketingowych i agencji.

Zobacz filmy na podobne tematy: