W temacie wiadomości podaj imię i nazwisko odbiorcy

W temacie wiadomości podaj imię i nazwisko odbiorcy

Jednym z najlepszych sposobów jest dodanie imienia odbiorcy. Możesz to zrobić, dodając token personalizacyjny w narzędziu do automatyzacji email marketingu. Dobrym pomysłem jest użycie prawdziwego imienia w polu nadawcy zamiast nazwy marki. Aby zachęcić więcej osób do zapisania się na twoją listę mailingową, musisz dać im jakąś zachętę. Może to być coś tak prostego, jak dostęp do treści premium, darmowy ebook lub zniżka na twoje produkty. Warto zadbać o segmentację listy mailingowej, aby subskrybenci czuli się bardziej związani z Twoimi emailami. Sprawdź, na jakim etapie podróży kupującego znajduje się Twoja grupa odbiorców i odpowiednio podziel ją na różne listy. Możesz ich do tego zmotywować, używając mocnych słów, takich jak “teraz w sprzedaży”, “tylko dzisiaj”, “% taniej” i innych. jednocześnie musisz uważać, aby nie zabrzmieć zbyt promocyjnie, nadużywając tych słów. bądźmy szczerzy, wypełnianie długich formularzy jest bardzo irytujące. każde pole, które dodasz do formularza, zmniejszy prawdopodobieństwo, że ludzie go wypełnią. Dlatego tak ważne jest, aby formularz był jak najkrótszy i zawierał tylko niezbędne informacje. Jeśli prosisz o informacje związane z subskrypcją newslettera, unikaj takich rzeczy, jak numery telefonów. jednym z najlepszych sposobów na dopasowanie linii tematycznych jest przeprowadzenie testów a/b. W ten sposób będziesz w stanie określić, co najlepiej sprawdza się na twojej liście mailingowej. takie zoptymalizowane linie tematyczne mogą również poprawić wskaźniki otwarć. W celu optymalizacji swoich kampanii staraj się przeprowadzać split testy dla wszystkich aspektów swoich emaili, takich jak body, cta, przyciski społecznościowe itp. platforma do email marketingu, z której korzystasz, ma ogromny wpływ na skuteczność Twoich kampanii email marketingowych. niektóre z najpopularniejszych platform to mailchimp, klaviyo i active campaign.

Powinieneś zrobić rozeznanie i wybrać platformę w zależności od wielkości Twojej listy mailingowej i budżetu, jakim dysponujesz. wiele klientów poczty elektronicznej pozwala na umieszczenie tekstu podglądu obok tematu. jeśli nie określisz linii podglądu, zostanie ona wypełniona treścią wiadomości. jeśli pozostawisz to pole puste, stracisz doskonałą okazję do przyciągnięcia uwagi odbiorców. zwróć uwagę, jak grammarly wykorzystuje tekst podglądu na swoją korzyść. Po atrakcyjnym temacie, w tekście podglądu znajduje się informacja, że w wiadomości e-mail można zobaczyć swoje unikalne statystyki. może to zaintrygować odbiorców i skłonić ich do otwarcia wiadomości. chociaż stosowanie wielkich liter może pomóc ci przyciągnąć uwagę odbiorców, powinno się to robić z umiarem. pisanie całego słowa wielkimi literami może sprawić, że ludzie pomyślą, że twój e-mail ma charakter promocyjny lub spamerski. Dodatkowo, jeśli cały Twój temat jest napisany wielkimi literami, może to czasem wywołać filtry antyspamowe. może to zaszkodzić reputacji Twojej marki. emojis mogą być świetnym dodatkiem do zabawnych konwersacji. możesz jednak wykorzystać je także do zwiększenia współczynnika otwarć swoich emaili. email będzie wydawał się bardziej swobodny i zabawny, jeśli dodasz je do swojego tematu. około 46% wszystkich otwarć emaili pochodzi z telefonów komórkowych. Jeśli nie zoptymalizujesz swoich emaili pod kątem telefonów komórkowych, ludzie najprawdopodobniej będą ich unikać ze względu na złe doświadczenia z nimi związane. musisz zoptymalizować wszystkie aspekty tak, aby Twoje emaile były czytelne na ekranach urządzeń mobilnych. tekst powinien być na tyle duży, aby można było go przeczytać i pozostawić wystarczająco dużo miejsca na przewijanie za pomocą kciuka. choć większość platform do email marketingu robi to za Ciebie, pamiętaj, aby sprawdzić to jeszcze raz przed wysłaniem emaila. tripadvisor optymalizuje swoje e-maile pod kątem telefonów komórkowych, aby ich odbiorcy mogli je łatwo przeczytać. niezależnie od tego, czy piszesz temat, czy treść e-maila, musisz starać się, by wszystko było jasne i proste. musisz to zrobić tak, by odbiorcy nie musieli poświęcać dużo czasu na zrozumienie tego, co jest napisane. ponadto dłuższe zdania będą wydawać się jeszcze dłuższe na telefonach komórkowych. widok ściany tekstu może być dla nich odpychający. Jeśli chodzi o linie tematu, krótsze linie tematu będą całkowicie widoczne dla twoich subskrybentów. z drugiej strony, dłuższe linie tematu będą częściowo ukryte, przez co stracą na sile oddziaływania. pamiętaj, że e-maile nie są jak posty na blogu. każde zdanie w twoim e-mailu musi mieć sens i jasny cel. jeśli nie służy żadnemu celowi, powinno zostać usunięte. każdy e-mail musi mieć wezwanie do działania (call-to-action – cta). Może to być coś tak prostego, jak przesłanie wiadomości dalej lub zakup Twoich produktów. aby osiągnąć maksymalny efekt, postaraj się umieścić przycisk cta w kilku miejscach w emailu. dodatkowo powinieneś zaprojektować przycisk cta w taki sposób, aby się wyróżniał. jego kolorystyka powinna kontrastować z kolorem tła emaila. jednocześnie tekst umieszczony w przycisku cta musi zachęcać czytelników do kliknięcia w niego. Zwróć uwagę, jak wyzowl umieścił przycisk “czytaj więcej” w taki sposób, by wyróżniał się na tle reszty wiadomości. aby uprościć e-mail marketing, możesz spróbować zastosować automatyzację wysyłania wiadomości, która nazywana jest również sekwencją kroplową. w tym przypadku seria e-maili jest wysyłana do subskrybentów na podstawie określonych wyzwalaczy. pomaga to nie tylko zautomatyzować proces wysyłania e-maili, ale również sprawnie przeprowadzić subskrybentów przez lejek sprzedażowy.

Zobacz również:   Co to jest miejsce, w którym stykają się ze sobą istoty żywe i nieżywe?

Wskaźnikami do wysyłania emaili mogą być urodziny, zakupy lub porzucenie koszyka. kiedy tylko te zdarzenia zostaną wywołane, do twoich subskrybentów wysyłane są odpowiednie emaile. na przykład Sephora wysyła emaile, kiedy produkt zakupiony przez jej klientów zbliża się do końca. wysyła ona do swoich klientów email z ofertą zniżki na ten sam produkt, aby zwiększyć sprzedaż. email marketing jest niezwykle opłacalną metodą promocji marki, która przy odpowiednim zastosowaniu może przynieść Ci wysoki zysk. musisz starać się tworzyć solidne linie tematyczne, które przyciągną uwagę Twoich subskrybentów. może to pomóc w zwiększeniu wskaźnika otwarć. pisanie wysokiej jakości treści w treści emaila i umieszczanie ctas w odpowiednich miejscach również może zwiększyć Twój zysk. automatyzacja email marketingu również może pomóc Ci w jego maksymalnym wykorzystaniu.

Utwórz solidną bazę subskrybentów

Jeśli masz już listę subskrybentów newslettera, możesz zacząć z niej korzystać. jeśli jednak nie masz takiej listy, powinieneś rozważyć stworzenie formularza, za pomocą którego odwiedzający Twoją stronę internetową będą mogli zapisać się na Twoje e-maile. Chociaż proces ten może zająć trochę czasu, musisz poczekać, aż będziesz miał listę subskrybentów. nie jest dobrym pomysłem kupowanie listy mailingowej od jakiejkolwiek firmy zewnętrznej, ponieważ może to zrujnować reputację Twojej marki. temat wiadomości e-mail jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na współczynnik otwarć. dlatego warto go jak najbardziej spersonalizować. jednym z najlepszych sposobów jest dodanie imienia odbiorcy. możesz to zrobić, dodając token personalizacji w narzędziu do automatyzacji e-mail marketingu. Dobrym pomysłem jest używanie prawdziwego imienia w polu nadawcy zamiast nazwy marki. kiedy użytkownik otrzymuje wiadomość od prawdziwej osoby, wydaje się ona bardziej spersonalizowana i przyjazna. świetnym sposobem na to jest użycie imion pracowników w polu nadawcy. na przykład firma buffer używa imion swoich pracowników w polach nadawcy swoich wiadomości e-mail. aby zachęcić więcej osób do zapisania się na listę mailingową, musisz dać im jakąś zachętę. Aby zachęcić więcej osób do zapisania się na Twoją listę mailingową, musisz dać im jakąś zachętę. może to być coś tak prostego, jak dostęp do treści premium, darmowy ebook lub zniżka na Twoje produkty. powinieneś włożyć wysiłek w segmentację swojej listy mailingowej, aby Twoi subskrybenci czuli się bardziej związani z Twoimi emailami. dowiedz się, na jakim etapie podróży kupującego znajdują się Twoi odbiorcy i odpowiednio podziel ich na różne listy. w ten sposób będziesz w stanie lepiej dostosować swoje emaile, aby umożliwić im płynne przejście z jednego etapu podróży do drugiego. Możesz ich do tego zmotywować, używając mocnych słów, takich jak “teraz w sprzedaży”, “tylko dziś”, “% taniej” i innych. jednocześnie musisz uważać, aby nie zabrzmieć zbyt promocyjnie, nadużywając tych słów. bądźmy szczerzy, wypełnianie długich formularzy jest bardzo irytujące. każde pole, które dodasz do formularza, zmniejszy prawdopodobieństwo, że ludzie go wypełnią. Dlatego tak ważne jest, aby formularz był jak najkrótszy i zawierał tylko niezbędne informacje. Jeśli prosisz o informacje związane z subskrypcją newslettera, unikaj takich rzeczy, jak numery telefonów. jednym z najlepszych sposobów na poprawny dobór linii tematu jest przeprowadzenie testów a/b. W ten sposób będziesz w stanie określić, co najlepiej sprawdza się na twojej liście mailingowej. takie zoptymalizowane linie tematu mogą również poprawić wskaźniki otwarć. Aby zoptymalizować swoje kampanie, staraj się przeprowadzać split testy dla wszystkich aspektów swoich emaili, takich jak body, cta, przyciski społecznościowe itp. platforma do email marketingu, z której korzystasz, ma ogromny wpływ na skuteczność Twoich kampanii email marketingowych. jedne z najpopularniejszych platform to mailchimp, klaviyo i active campaign.

Powinieneś zrobić rozeznanie i wybrać platformę w zależności od wielkości Twojej listy mailingowej i budżetu. Wiele klientów poczty elektronicznej pozwala na wyświetlanie tekstu podglądu obok tematu. jeśli nie określisz linii podglądu, zostanie ona wypełniona treścią wiadomości. jeśli pozostawisz to pole puste, stracisz doskonałą okazję do przyciągnięcia uwagi odbiorców. zwróć uwagę, jak grammarly wykorzystuje tekst podglądu na swoją korzyść. po atrakcyjnym temacie, w linii podglądu znajduje się informacja, że w wiadomości można zobaczyć swoje unikalne statystyki. Może to zaintrygować odbiorcę i skłonić go do otwarcia wiadomości. chociaż stosowanie wielkich liter może pomóc w przyciągnięciu uwagi odbiorcy, należy to robić z umiarem. pisanie całego słowa wielkimi literami może sprawić, że ludzie pomyślą, że twoja wiadomość ma charakter promocyjny lub jest spamem. ponadto, jeśli cały temat wiadomości jest napisany wielkimi literami, może to czasami spowodować uruchomienie filtrów antyspamowych. może to zaszkodzić reputacji twojej marki. emojis mogą być świetnym dodatkiem do zabawnych rozmów. Jeśli nie zoptymalizujesz swoich emaili pod kątem telefonów komórkowych, ludzie najprawdopodobniej będą unikać Twoich emaili ze względu na złe doświadczenia z nimi związane. Musisz zoptymalizować wszystkie aspekty, aby Twoje emaile były czytelne na ekranach urządzeń mobilnych. Choć większość platform do email marketingu robi to za Ciebie, pamiętaj, by przed wysłaniem wiadomości jeszcze raz sprawdzić, czy są one czytelne. tripadvisor optymalizuje swoje e-maile pod kątem telefonów komórkowych, by ich odbiorcy mogli je z łatwością czytać. niezależnie od tego, czy piszesz temat, czy treść wiadomości, musisz starać się, by wszystko było jasne i proste. musisz to zrobić tak, by odbiorcy nie musieli poświęcać dużo czasu na zrozumienie tego, co jest napisane. Dodatkowo, na telefonach komórkowych dłuższe zdania będą się wydawać jeszcze dłuższe. widok ściany tekstu może być dla nich odpychający. jeśli chodzi o temat wiadomości, krótsze tematy będą całkowicie widoczne dla subskrybentów. z drugiej strony, dłuższe tematy będą częściowo ukryte i stracą na znaczeniu. pamiętaj, że e-maile nie są jak wpisy na blogach. każde zdanie w twoim e-mailu musi mieć sens i jasny cel. Jeśli nie służy żadnemu celowi, powinno zostać usunięte. w każdym emailu musi znaleźć się wezwanie do działania (call-to-action – cta). skłania ono twoich czytelników do podjęcia określonej akcji po przeczytaniu emaila. tą akcją może być coś tak prostego, jak przekazanie emaila dalej lub zakup twoich produktów. aby uzyskać maksymalny efekt, postaraj się umieścić cta w wielu miejscach emaila. dodatkowo, powinieneś zaprojektować cta tak, aby się wyróżniało. Kolory powinny kontrastować z kolorem tła wiadomości. jednocześnie tekst umieszczony w przycisku cta musi zachęcać czytelników do kliknięcia w niego. zwróć uwagę, jak wyzowl umieścił przycisk “czytaj więcej” w taki sposób, by wyróżniał się na tle reszty wiadomości. aby uprościć email marketing, możesz spróbować wykorzystać automatyzację wysyłania wiadomości, która nazywana jest również sekwencją kroplową. w tym przypadku seria e-maili wysyłana jest do subskrybentów na podstawie określonych wyzwalaczy. Pozwala to nie tylko zautomatyzować proces wysyłania e-maili, ale także pomaga w płynnym przechodzeniu subskrybentów przez lejek sprzedażowy.

Wyzwalaczami dla e-maili mogą być takie zdarzenia, jak urodziny, zakupy czy porzucenie koszyka. za każdym razem, gdy te zdarzenia zostaną wywołane, do subskrybentów wysyłane są odpowiednie e-maile. na przykład Sephora wysyła e-maile za każdym razem, gdy produkt zakupiony przez jej klientów zbliża się do końca. wysyła wtedy do swoich klientów e-mail z ofertą zniżki na ten sam produkt, aby zwiększyć sprzedaż. email marketing to niezwykle opłacalna metoda marketingu marki, która przy odpowiednim zastosowaniu może przynieść Ci wysoki zysk. musisz starać się tworzyć solidne linie tematyczne, które przyciągną uwagę Twoich subskrybentów. może to pomóc w zwiększeniu wskaźnika otwarć. pisanie wysokiej jakości treści w treści emaila i umieszczanie ctas w odpowiednich miejscach również może zwiększyć Twój zysk. automatyzacja email marketingu również może pomóc Ci w jego maksymalnym wykorzystaniu.

Optymalizacja dla telefonów komórkowych

Jeśli nie zoptymalizujesz swoich emaili pod kątem telefonów komórkowych, ludzie najprawdopodobniej będą unikać Twoich emaili ze względu na złe doświadczenia z nimi związane. Choć większość platform do email marketingu robi to za Ciebie, pamiętaj, by przed wysłaniem wiadomości jeszcze raz sprawdzić, czy są one czytelne. tripadvisor optymalizuje swoje e-maile pod kątem telefonów komórkowych, by ich odbiorcy mogli je z łatwością czytać. niezależnie od tego, czy piszesz temat, czy treść wiadomości, musisz starać się, by wszystko było jasne i proste. musisz to zrobić tak, by odbiorcy nie musieli poświęcać dużo czasu na zrozumienie tego, co jest napisane. Ponadto na telefonach komórkowych dłuższe zdania będą się wydawać jeszcze dłuższe. widok ściany tekstu może być dla nich odpychający. jeśli chodzi o temat wiadomości, krótsze tematy będą całkowicie widoczne dla subskrybentów. z drugiej strony dłuższe tematy będą częściowo ukryte i stracą na znaczeniu. pamiętaj, że e-maile nie są jak wpisy na blogu. Każde zdanie w twoim emailu musi mieć sens i jasny cel. jeśli nie służy żadnemu celowi, powinno zostać usunięte. każdy email musi mieć wezwanie do działania (call-to-action – cta). zachęca ono twoich czytelników do podjęcia określonej akcji po przeczytaniu twojego emaila. tą akcją może być coś tak prostego, jak przekazanie emaila dalej lub zakup twoich produktów. Aby osiągnąć maksymalny efekt, postaraj się umieścić przycisk cta w kilku miejscach w emailu. dodatkowo powinieneś zaprojektować przycisk cta w taki sposób, aby się wyróżniał. jego kolorystyka powinna kontrastować z kolorem tła emaila. jednocześnie tekst umieszczony w przycisku cta musi zachęcać czytelników do kliknięcia w niego. zwróć uwagę, jak wyzowl umieścił przycisk “czytaj więcej” w taki sposób, aby wyróżniał się na tle reszty emaila. Aby uprościć email marketing, możesz spróbować wykorzystać automatyzację emaili, która nazywana jest również sekwencją kroplową. w tym przypadku seria emaili wysyłana jest do subskrybentów na podstawie określonych wyzwalaczy. pomaga to nie tylko zautomatyzować proces wysyłania emaili, ale również płynnie przeprowadzić subskrybentów przez lejek sprzedażowy.

Wyzwalaczami dla emaili mogą być takie zdarzenia, jak urodziny, zakupy czy porzucenie koszyka. Na przykład firma Sephora wysyła e-maile zawsze wtedy, gdy produkt zakupiony przez jej klientów zbliża się do końca. wysyła ona do swoich klientów e-mail z ofertą zniżki na ten sam produkt, aby zwiększyć sprzedaż. e-mail marketing jest niezwykle opłacalną metodą marketingu marki, która może dać ci wysoki zysk, jeśli zostanie prawidłowo przeprowadzona. Należy starać się tworzyć solidne linie tematyczne, które przyciągną uwagę subskrybentów. może to pomóc w zwiększeniu wskaźnika otwarć. pisanie wysokiej jakości treści w treści wiadomości i umieszczanie ctas w odpowiednich miejscach również może zwiększyć zyski. automatyzacja poczty elektronicznej może również pomóc w maksymalnym wykorzystaniu możliwości email marketingu.

Zamieść wezwanie do działania

W każdym emailu musi znaleźć się wezwanie do działania (call-to-action – cta). skłania ono czytelników do podjęcia określonej akcji po przeczytaniu emaila. akcja ta może być tak prosta, jak przekazanie emaila dalej lub zakup twoich produktów. aby osiągnąć maksymalny efekt, postaraj się umieścić cta w kilku miejscach w emailu. dodatkowo powinieneś zaprojektować cta w taki sposób, aby się wyróżniał. jego kolorystyka powinna kontrastować z kolorem tła twojego emaila. jednocześnie tekst umieszczony w przycisku cta musi zachęcać czytelników do kliknięcia w niego. Zwróć uwagę, jak wyzowl umieścił przycisk “czytaj więcej” w taki sposób, aby wyróżniał się na tle reszty emaila. aby uprościć email marketing, możesz spróbować wykorzystać automatyzację emaili, która jest również nazywana sekwencją kroplową. w tym przypadku seria emaili jest wysyłana do subskrybentów na podstawie określonych wyzwalaczy. pomaga to nie tylko zautomatyzować proces wysyłania emaili, ale również płynnie przeprowadzić subskrybentów przez lejek sprzedażowy.

Wskaźnikami do wysyłania emaili mogą być urodziny, zakupy lub porzucenie koszyka. kiedy tylko te zdarzenia zostaną wywołane, do twoich subskrybentów wysyłane są odpowiednie emaile. na przykład Sephora wysyła emaile, kiedy produkt zakupiony przez jej klientów zbliża się do końca. wysyła ona do swoich klientów email z ofertą zniżki na ten sam produkt, aby zwiększyć sprzedaż. email marketing jest niezwykle opłacalną metodą promocji marki, która przy odpowiednim zastosowaniu może przynieść Ci wysoki zysk. musisz starać się tworzyć solidne linie tematyczne, które przyciągną uwagę Twoich subskrybentów. może to pomóc w zwiększeniu wskaźnika otwarć. pisanie wysokiej jakości treści w treści emaila i umieszczanie ctas w odpowiednich miejscach również może zwiększyć Twój zysk. automatyzacja email marketingu również może pomóc Ci w jego maksymalnym wykorzystaniu.

Zobacz filmy na podobne tematy: