Pisz klikalne tytuły

Pisz klikalne tytuły

Jeśli chcesz uzyskać więcej wyświetleń na youtube, tytuły twoich filmów muszą być wystarczająco przekonujące, aby przyciągać kliknięcia. nie oznacza to używania clickbaitowych tytułów. w rzeczywistości używanie clickbaitowych tytułów prawdopodobnie spowoduje wzrost liczby kliknięć na początku, ale jeśli nie będziesz realizował tego, co mówisz w tytule filmu, widzowie przestaną ufać twojemu kanałowi, a youtube obniży ranking twoich filmów.

Jak więc pisać dobre, nieklikalne tytuły filmów na youtube? cieszę się, że pytasz! Oto 3 proste wskazówki:

Opisy filmów, podobnie jak słowa kluczowe i tytuły filmów, pozwalają widzom i algorytmowi youtube’a dowiedzieć się, o czym są twoje filmy. zespół backlinko stworzył szablon opisu filmu na youtube, który według nich działa świetnie. Oto jak wygląda:

W tej sekcji zamieścisz docelowe słowo kluczowe w kilku pierwszych zdaniach, ponieważ youtube przykłada większą wagę do słów kluczowych wymienionych wcześniej w opisie. Te kilka pierwszych zdań jest również tym, co będzie wyświetlane dla twojego filmu w wyszukiwarce youtube i co widzowie wykorzystają, aby zdecydować, czy chcą obejrzeć twój film, czy też nie.

W nie mniej niż 150 słowach, podziel się szczegółami dotyczącymi tego, co widzowie otrzymają z twojego filmu. ten opis pomoże youtube zrozumieć, co dzieje się w twoim filmie, więc upewnij się, że używasz słów kluczowych, na które chcesz, aby twój film osiągnął ranking.

Dodawanie linków do opisów filmów na youtube to prosty sposób na zdobycie linku zwrotnego z witryny o wysokim autorytecie, skierowanie widzów do większej ilości informacji o Tobie i Twojej ofercie, a także przekierowanie widzów do Twoich profili w mediach społecznościowych, dzięki czemu wzmocnisz swoją obecność w sieci.

Chcesz stworzyć opisy filmów, które skłonią ludzi do podjęcia działania? oto nasz przewodnik po pisaniu najlepszych opisów filmów na youtube.

Zobacz również:   Czy ADH i RAAS działają antagonistycznie?

Zawsze powinieneś promować swoje filmy na youtube na innych platformach mediów społecznościowych, ale nie udostępniaj tylko linku do filmu na youtube. Platformy mediów społecznościowych preferują natywne treści, więc poświęć trochę czasu na stworzenie krótkich filmików “teaserowych” dla każdej platformy, aby zachęcić swoich zwolenników do oglądania Twoich filmów na youtube.

Nie musisz ograniczać się do udostępniania swoich filmów w mediach społecznościowych. filmy z youtube można łatwo osadzić na swojej stronie internetowej i w wiadomościach e-mail!

Pomimo że youtube jest, jak już wspomnieliśmy, drugą co do wielkości wyszukiwarką po google, jest również platformą mediów społecznościowych. Oznacza to, że powinieneś zainwestować czas nie tylko w regularne udostępnianie filmów, ale także w aktywne angażowanie się w działania swoich widzów, aby zbudować społeczność wokół swojego kanału (i marki). jednym z najprostszych sposobów angażowania się w działania swoich widzów jest odpowiadanie na komentarze. nie zajmuje to dużo czasu, a pozwala pokazać widzom, że jesteś zainteresowany tym, co mają do powiedzenia. to z kolei przyczyni się do powstania poczucia lojalności, które będzie towarzyszyć Twojej marce poza platformą.

Porada dodatkowa: przeglądając i angażując się w komentarze do filmów na youtube, znajdziesz również nowe pomysły na filmy, o których wiesz, że będą dobrze funkcjonować, ponieważ pochodzą bezpośrednio od twoich widzów.

Aby naprawdę wyróżnić się na youtube i zdobyć więcej wyświetleń, możesz również subskrybować inne kanały w twojej branży lub niszy i zostawiać komentarze do ich filmów. powinieneś również udostępniać filmy innych twórców na youtube, które spodobają się twoim widzom. Choć promowanie treści innych twórców może wydawać się sprzeczne z intuicją, zostaniesz nagrodzony takim samym zachowaniem ze strony innych twórców, jak również zwiększonym czasem oglądania.

Nie musisz wdrażać każdej taktyki, którą tutaj przedstawiliśmy, aby uzyskać więcej wyświetleń filmów na youtube. ostatecznie, będziesz chciał mieć na uwadze swoją grupę docelową i przeprowadzić badania i testy, aby dowiedzieć się, co konkretnie rezonuje z twoją publicznością. ale te taktyki zapewniają doskonałe opcje na początek, dzięki czemu możesz wprowadzać poprawki w oparciu o potrzeby swojej publiczności.

Zobacz również:   Jaki jest największy krater uderzeniowy?

Pisz indeksowalne opisy wideo

W przypadku tej kolejnej taktyki ponownie zwrócimy się do briana deana z backlinko.

Opisy wideo, podobnie jak słowa kluczowe i tytuły wideo, pozwalają widzom i algorytmowi youtube’a dowiedzieć się, o czym są twoje filmy. zespół backlinko stworzył szablon opisu wideo na youtube, który według nich świetnie się sprawdza. oto jak wygląda:

W tej sekcji zamieścisz docelowe słowo kluczowe w kilku pierwszych zdaniach, ponieważ youtube przykłada większą wagę do słów kluczowych wymienionych wcześniej w opisie. Te kilka pierwszych zdań jest również tym, co będzie wyświetlane dla twojego filmu w wyszukiwarce youtube i co widzowie wykorzystają, aby zdecydować, czy chcą obejrzeć twój film, czy też nie.

W nie mniej niż 150 słowach, podziel się szczegółami dotyczącymi tego, co widzowie otrzymają z twojego filmu. ten opis pomoże youtube zrozumieć, co dzieje się w twoim filmie, więc upewnij się, że używasz słów kluczowych, na które chcesz, aby twój film osiągnął ranking.

Dodawanie linków do opisów filmów na youtube to prosty sposób na zdobycie linku zwrotnego z witryny o wysokim autorytecie, skierowanie widzów do większej ilości informacji o tobie i twojej ofercie, a także na pozyskanie widzów do twoich profili w mediach społecznościowych, dzięki czemu będziesz bardziej obecny w sieci.

Chcesz tworzyć opisy filmów, które skłonią ludzi do podjęcia działania? Oto nasz przewodnik po pisaniu najlepszych opisów filmów na youtube.

Powinieneś zawsze promować swoje filmy na youtube na innych platformach społecznościowych, ale nie tylko udostępniać link do filmu na youtube. platformy społecznościowe preferują natywne treści, więc poświęć trochę czasu na stworzenie krótkich “teaserów” dla każdej platformy, aby zachęcić swoich zwolenników do oglądania Twoich filmów na youtube.

Nie musisz ograniczać się do udostępniania swoich filmów w mediach społecznościowych. Filmy z youtube’a można łatwo osadzać na stronie internetowej i w wiadomościach e-mail! youtube jest, jak już wspomnieliśmy, drugą co do wielkości wyszukiwarką po google, ale jest również platformą mediów społecznościowych. oznacza to, że powinieneś zainwestować czas nie tylko w regularne udostępnianie filmów, ale również w aktywne angażowanie się w życie odbiorców, aby zbudować społeczność wokół swojego kanału (i marki). Nie zajmuje to dużo czasu, a pozwala pokazać widzom, że interesuje cię to, co mają do powiedzenia. to z kolei sprzyja poczuciu lojalności, które będzie towarzyszyło twojej marce poza platformą.

Podsumowanie: przeglądając i angażując się w komentarze do twoich filmów na youtube, znajdziesz również nowe pomysły na filmy, o których wiesz, że będą dobrze funkcjonować, ponieważ pochodzą bezpośrednio od twoich widzów.

Aby naprawdę wyróżnić się na youtube i zdobyć więcej wyświetleń, możesz również subskrybować inne kanały z twojej branży lub niszy i zostawiać komentarze do ich filmów. powinieneś również udostępniać filmy innych twórców youtube, które spodobają się twoim widzom. choć promowanie treści innego twórcy może wydawać się sprzeczne z intuicją, zostaniesz nagrodzony takim samym zachowaniem ze strony innych twórców, jak również zwiększonym czasem oglądania.

Nie musisz wdrażać każdej taktyki, którą tutaj przedstawiliśmy, aby uzyskać więcej filmów na youtube. ostatecznie, będziesz chciał mieć na uwadze swoją grupę docelową i przeprowadzać badania i testy, aby dowiedzieć się, co konkretnie rezonuje z twoją publicznością. ale te taktyki zapewniają doskonałe opcje na początek, więc możesz wprowadzać poprawki w oparciu o potrzeby twojej publiczności.

Znajdź swoją niszę

Jeśli chcesz odnieść sukces na youtube, musisz mieć swoją niszę. chcąc uzyskać więcej wyświetleń, nie tworzysz filmów dla wszystkich. youtube jest przedłużeniem Twojego przekazu marketingowego i jako taki musi być skierowany do odbiorców, do których próbujesz dotrzeć.

Po tym wszystkim, tony wyświetleń od ludzi, którzy nie są zainteresowani tym, co masz do sprzedania, nie przyniosą ci nic dobrego.

Nie oznacza to, że powinieneś ograniczyć się do określonego typu wideo lub jednego tematu – to szybko znudzi twoich widzów. To, co zalecamy, to wykorzystanie person kupujących do określenia rodzaju treści i tematów, które będą do nich przemawiać, a jednocześnie pozostaną zgodne z marką.

Nie masz person kupujących? Oto, jak znaleźć grupę docelową w mediach społecznościowych. Możesz również sprawdzić, jak stworzyć szczegółową personę kupujących w firmie Hubspot.

Gdy masz już swoją niszę i wiesz, do kogo kierujesz swoje działania, jesteś gotowy do tworzenia świetnych treści na youtube. oznacza to tworzenie filmów, które ludzie chcą oglądać przez cały czas. proste, prawda? Twoje filmy na youtube powinny przemawiać do twojej grupy docelowej w zabawny i angażujący sposób na tematy, które ich interesują. Treści te są inwestycją w Twój biznes i powinny zachęcić widzów do zapisania się na płatne treści lub zakupu produktów.

Na przykład fitness marshall ma mnóstwo darmowych treści, które stanowią wartość dla widzów, nawet jeśli nie zapłacili oni za subskrypcję kanału: jeśli się zapiszesz, otrzymasz dostęp do ekskluzywnych treści. ważne jest również, aby pamiętać, że youtube jest w swojej istocie wyszukiwarką. jak wszystkie wyszukiwarki, youtube jest zaprojektowany tak, aby pokazywać użytkownikom najbardziej odpowiednie treści związane z ich zapytaniami. Jeśli twoje filmy nie spełniają potrzeb widzów, którzy szukają twoich słów kluczowych, twoje wyświetlenia będą spadać.

To prowadzi nas do naszej następnej taktyki, aby uzyskać więcej wyświetleń na youtube… youtube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką po google. i tak jak inne wyszukiwarki, youtube ma swoje własne sygnały rankingowe, których używa do porządkowania wyników wyszukiwania. youtube seo zaczyna się od słów kluczowych, ale kluczowe jest duże zaangażowanie. według słów youtube: “filmy są klasyfikowane na podstawie różnych czynników, w tym tego, jak dobrze tytuł, opis i treść wideo pasują do zapytania widza. poza tym sprawdzamy, które filmy wzbudziły największe zaangażowanie dla danego zapytania i upewniamy się, że widzowie łatwo je znajdą.”Tłumaczenie: youtube chce, abyś zwiększał zaangażowanie. jeśli Ci się to uda, nagrodzi Cię lepszą widocznością w wynikach wyszukiwania.

Zaangażowanie w serwisie youtube można mierzyć na wiele sposobów: polubienia, komentarze, zatrzymanie widzów, czas oglądania, kliknięcia w kartę/ekran końcowy i wiele innych. Jeśli nie potrafisz zaangażować widzów w swoje filmy, Twoje treści nie znajdą się tak wysoko w wynikach wyszukiwania i nie zdobędziesz większej liczby wyświetleń na youtube.

Czasami zdobycie większej liczby wyświetleń jest tak proste, jak wyróżnienie się z tłumu. gdy użytkownicy przewijają wyniki wyszukiwania na youtube, miniatury stanowią ogromną część tego, na co zwracają uwagę, decydując, czy klikną na film.

brian dean z backlinko zaleca, aby miniaturki miały kolory inne niż youtube: niebieski, pomarańczowy, zielony lub żółty. dzięki temu Twój film będzie się wyróżniał na tle czerwieni, czerni i bieli, które wtapiają się w branding youtube.

Twoje miniaturki filmów na youtube powinny dawać widzom jasny i precyzyjny obraz tego, o czym jest Twój film. i tak, powinny się wyróżniać. może to oznaczać użycie jaskrawego koloru, aby przyciągnąć wzrok widzów, włączenie przyciągającej uwagę grafiki lub nawet przyjęcie minimalistycznego podejścia, które w dzisiejszych czasach nie jest normą.

Tak jak treść, miniaturka filmu powinna być tworzona z myślą o docelowej grupie odbiorców. być może będziesz musiał przetestować różne style miniaturek, aby dowiedzieć się, co chcą zobaczyć Twoi widzowie.

Karty i ekrany końcowe to narzędzia youtube’a, których możesz użyć do promowania innych filmów z Twojego kanału, zwiększając zaangażowanie i uzyskując więcej wyświetleń na youtube. Aby korzystać z kart i ekranów końcowych, musisz zweryfikować swoje konto youtube, klikając zdjęcie profilowe w prawym górnym rogu ekranu, klikając youtube studio, wybierając film (lub przesyłając nowy) i klikając ikonę ołówka obok kart lub ekranów końcowych.

Karty można ustawić tak, aby pojawiały się w dowolnym momencie trwania filmu youtube. mogą one służyć do kierowania widzów do innych filmów i list odtwarzania lub do przeprowadzania ankiet wśród widzów. ankiety to świetny sposób na zaangażowanie widzów w film, a także na uzyskanie cennych informacji zwrotnych.

Ekrany końcowe to specjalne ramki, które możesz dodać na końcu swoich filmów. Dzięki ekranom końcowym możesz nakierować widzów na kolejne kroki, które powinni podjąć po obejrzeniu filmu, używając silnego wezwania do działania.

Karty i ekrany końcowe możesz dodawać w studiu youtube. po prostu kliknij Menedżer wideo > Filmy i znajdź film, do którego chcesz dodać kartę lub ekran końcowy. następnie kliknij Edytuj. Teraz możesz dodawać karty i ekrany końcowe:Listy odtwarzania to świetna strategia youtube’owa i prosty sposób na zdobycie większej liczby wyświetleń. kiedy widzowie oglądają filmy będące częścią listy odtwarzania, następny film z listy odtwarzania zaczyna się automatycznie po zakończeniu bieżącego filmu. Oznacza to, że widzowie mogą oglądać powiązane ze sobą filmy bez wkładania w to jakiegokolwiek wysiłku, zdobywając dla Ciebie więcej wyświetleń i jednocześnie uszczęśliwiając youtube’a.

Tworzenie playlist wymaga przemyślenia i planowania. nie możesz po prostu wrzucić kilku filmów na playlistę i nazwać jej dobrą. playlisty powinny być dla Twoich widzów ciekawym doświadczeniem. oznacza to, że playlisty powinny zawierać powiązane ze sobą filmy. W ten sposób, w miarę jak filmy będą się ukazywać, będziesz mógł je dodawać do odpowiednich playlist.

Aby zobaczyć to w praktyce, przyjrzyjmy się playlistom youtube’owym Marie Forleo: jak widać, Forleo podzieliła swoje filmy na kilka playlist obejmujących różne tematy, takie jak rozpoczynanie biznesu, strategie marketingowe dla biznesu, budowanie sensownego biznesu i inne. Gdy oglądasz playlistę Rozpoczynanie działalności gospodarczej, otrzymujesz listę filmów poświęconych wyłącznie rozpoczynaniu działalności gospodarczej. nie ma tu porad marketingowych – te znajdują się na playliście Strategie marketingowe.

Tytuły Twoich filmów muszą być wystarczająco przekonujące, aby uzyskać kliknięcia, jeśli chcesz uzyskać więcej wyświetleń w serwisie youtube. nie oznacza to używania clickbaitowych tytułów. w rzeczywistości używanie clickbaitowych tytułów prawdopodobnie spowoduje wzrost liczby kliknięć na początku, ale jeśli nie będziesz realizował tego, co mówisz w tytule swojego filmu, widzowie przestaną ufać Twojemu kanałowi, a serwis youtube obniży ranking Twoich filmów.

Jak więc pisać dobre, nieklikalne tytuły filmów na youtube? Cieszę się, że pytasz! Oto 3 proste wskazówki:

W przypadku tej następnej taktyki ponownie zwrócimy się do briana deana z backlinko.

Opisy filmów, podobnie jak słowa kluczowe i tytuły filmów, pozwalają widzom i algorytmowi youtube’a dowiedzieć się, o czym są twoje filmy. zespół Backlinko stworzył szablon opisu filmu na youtube, który według nich świetnie się sprawdza. oto jak wygląda: w tej części umieścisz docelowe słowo kluczowe w kilku pierwszych zdaniach, ponieważ youtube przykłada większą wagę do słów kluczowych wymienionych wcześniej w opisie. Te kilka pierwszych zdań to także to, co pojawi się przy Twoim filmie w wyszukiwarce youtube i co widzowie wykorzystają, aby zdecydować, czy chcą obejrzeć Twój film, czy nie.

W nie mniej niż 150 słowach podziel się szczegółami dotyczącymi tego, co widzowie otrzymają z Twojego filmu. Ten opis pomoże youtube’owi zrozumieć, co dzieje się w twoim filmie, więc upewnij się, że użyjesz słów kluczowych, na które chcesz, aby twój film był pozycjonowany.

Dodawanie linków do opisów filmów na youtube to prosty sposób na zdobycie linku zwrotnego z witryny o wysokim autorytecie, skierowanie widzów do większej ilości informacji o tobie i twojej ofercie, a także na przekierowanie widzów do twoich profili w mediach społecznościowych, dzięki czemu będziesz silniej obecny w sieci.

Chcesz stworzyć opisy filmów, które skłonią ludzi do podjęcia działania? oto nasz przewodnik po pisaniu najlepszych opisów filmów na youtube.

Zawsze powinieneś promować swoje filmy na youtube na innych platformach mediów społecznościowych, ale nie udostępniaj tylko linku do filmu na youtube. Platformy mediów społecznościowych preferują natywne treści, więc poświęć trochę czasu na stworzenie krótkich filmików “teaserowych” dla każdej platformy, aby zachęcić swoich zwolenników do oglądania Twoich filmów na youtube.

Nie musisz ograniczać się do udostępniania swoich filmów w mediach społecznościowych. filmy z youtube można łatwo umieścić na swojej stronie internetowej oraz w wiadomościach e-mail!Jak już wspomnieliśmy, youtube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką po google, ale jest także platformą mediów społecznościowych. oznacza to, że powinieneś zainwestować czas nie tylko w regularne udostępnianie filmów, ale także w aktywne angażowanie się w działania swoich odbiorców, aby zbudować społeczność wokół swojego kanału (i marki).Jednym z najprostszych sposobów na zaangażowanie widzów jest odpowiadanie na komentarze. nie zajmuje to dużo czasu, a pokazuje, że jesteś zainteresowany tym, co mają do powiedzenia. to z kolei wzmocni poczucie lojalności, które będzie towarzyszyło Twojej marce poza platformą.

Porada dodatkowa: przeglądając i angażując się w komentarze do swoich filmów na youtube, znajdziesz również nowe pomysły na filmy, o których wiesz, że będą dobrze funkcjonować, ponieważ pochodzą bezpośrednio od Twoich widzów.

Aby naprawdę wyróżnić się na youtube i zdobyć więcej wyświetleń, możesz również subskrybować inne kanały w Twojej branży lub niszy i zostawiać komentarze do ich filmów. Mimo że promowanie treści innych twórców może wydawać się sprzeczne z intuicją, zostaniesz nagrodzony takim samym zachowaniem innych twórców, jak również wydłużeniem czasu oglądania.

Nie musisz wdrażać każdej taktyki, którą tu opisaliśmy, aby uzyskać więcej wyświetleń na youtube. Ostatecznie, będziesz chciał pamiętać o swojej grupie docelowej i przeprowadzać badania i testy, aby dowiedzieć się, co konkretnie rezonuje z twoją publicznością. ale te taktyki zapewniają doskonałe opcje, które pozwolą ci zacząć i będziesz mógł wprowadzać poprawki w oparciu o potrzeby twojej publiczności.

Zobacz filmy na podobne tematy: