Idealny newsletter – Opowiedz historię

Opowiedz historię

Jeśli treść Twojego newslettera wydaje się nieistotna, prawdopodobnie trafi prosto do kosza. jednym ze sposobów na to, by stała się istotna dla Twoich subskrybentów, jest podjęcie konkretnego tematu. Jeśli treść Twojego newslettera wydaje się nieistotna, prawdopodobnie trafi on prosto do kosza. jednym ze sposobów na to, by stał się on istotny dla Twoich subskrybentów, jest poruszenie w nim konkretnego problemu. W końcu każdy lubi czuć się doceniany i wyjątkowy! Oto kilka sposobów na to, jak traktować swoich czytelników:Twoi subskrybenci chcą wiedzieć, że poświęcasz im uwagę. Możesz na przykład podzielić się informacjami o wydarzeniach w ich okolicy. to zawsze jest strzał w dziesiątkę! aby to osiągnąć, musisz wykorzystać kampanie e-mailowe oparte na segmentacji, grupując swoich subskrybentów w mniejsze grupy na podstawie takich czynników, jak płeć, wiek, lokalizacja, zatrudnienie i zainteresowania. następnie możesz tworzyć spersonalizowane linie tematyczne, aby tworzyć spersonalizowane e-maile, które wzbudzą zainteresowanie różnych grup podzielonych na segmenty. Ludzie chętniej otwierają wiadomości, jeśli w temacie wiadomości widzą swoje imię. Hiperpersonalizacja jest jednym z przewidywań dotyczących email marketingu, które w przyszłości będą odgrywać coraz większą rolę. Oto kilka przykładów do przetestowania: Aktualność jest kluczowa przy wysyłaniu newsletterów do listy odbiorców. Jeśli przekażesz subskrybentom potrzebne im informacje we właściwym czasie, możesz znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. bez stosowania wyjątkowo sprytnego tematu, Twoja kampania e-mailowa może przynieść rezultaty, jeśli zadbasz o to, by Twoja lista mailingowa otrzymała oferowane przez Ciebie informacje w odpowiednim czasie. Oto kilka przykładów, które sprawdziły się w marketingu świątecznym: jeśli chcesz podzielić się przydatnymi treściami, takimi jak studium przypadku czy raport, które będą wartościowe dla Twoich czytelników, możesz wyróżnić je w temacie newslettera za pomocą nawiasów. treści umieszczone w nawiasach często kojarzą się z jakimś bonusem. Aby osiągnąć najlepszy efekt, najlepiej jest umieścić ten nawias na początku lub na końcu tematu. wystarczy spojrzeć na tytuł tego artykułu, aby zobaczyć, jak go użyliśmy. treść umieszczona w środku tematu jest częściej niż rzadziej czytana bardzo szybko. najprawdopodobniej zauważyłeś również, że nawiasy kwadratowe są preferowane zamiast bardziej konwencjonalnych nawiasów okrągłych. Ponieważ nawiasy kwadratowe nie są często używane w piśmie, mogą one skutecznie obramować treść specjalną, dzięki czemu będzie ona bardziej zauważalna. Oto kilka przykładów, które możesz wypróbować w swojej następnej kampanii e-mail marketingowej: podczas gdy znaki specjalne często powodują aktywację filtrów antyspamowych, użycie emoji może przyciągnąć uwagę, a nawet dodać więcej kontekstu. Raport firmy experian wykazał, że włączenie emoji do tematu wiadomości może zwiększyć współczynnik otwarć nawet o 45%. sztuczka polega na tym, aby znaleźć emoji, które są łatwe do rozpoznania, odpowiednie i profesjonalne. Teraz, gdy już wiesz, co robić, równie ważne jest unikanie tych błędów, które mogą prowadzić do nieotwierania wiadomości i zmuszać filtry antyspamowe do pracy w godzinach nadliczbowych.

Biuletyny są zwykle postrzegane jako nudne, dlatego aby zwiększyć współczynnik otwarć, najlepiej zrezygnuj ze słowa “newsletter”. Możesz wykorzystać go jako okazję do zaprezentowania oferty specjalnej lub nowego produktu, ale pamiętaj, aby w temacie skupić się na tym, jakie korzyści odniosą odbiorcy po przeczytaniu wiadomości.

Jeśli napiszesz swój temat dużymi literami, zwiększysz prawdopodobieństwo, że Twój newsletter zostanie uznany za spam. Według niektórych badań wielkość liter (gdy pierwszą literę większości wyrazów piszesz wielką literą) jest bardziej efektywna. może jednak brzmieć zbyt formalnie, gdy próbujesz nadać swojej wiadomości konwersacyjny ton. niektóre słowa, które wydają się zbyt promocyjne, mogą również sprawić, że Twoja wiadomość wyląduje w folderze spamu. należą do nich słowa i zwroty takie jak: bonus, gratis, zarabiaj dodatkową gotówkę, niesamowite rzeczy i aplikuj teraz. W skrócie, jeśli to, co piszesz, brzmi zbyt dobrze, by było prawdziwe, Twoi odbiorcy od razu to zauważą. Jednak niektóre słowa mogą zostać uznane za spam, podczas gdy inne źródła mogą pochwalić je jako przyciągające uwagę słowa, które warto umieścić w temacie wiadomości. Skuteczny newsletter może pomóc w zwiększeniu zaufania do Twojej firmy. dzieląc się z odbiorcami wartościowymi informacjami, więcej osób zaufa Twojej marce. aby to osiągnąć, musisz jednak znaleźć sposób na to, by Twój email wyróżniał się wśród tony maili walczących o uwagę. napisanie tematu może być dość proste, ale stworzenie takiego, który zmotywuje odbiorców do otwierania wiadomości, wymaga więcej finezji. kluczowe jest, aby Twój temat przyciągał tyle samo uwagi, co treść emaila. choć kuszące może być napisanie czegoś na szybko, tuż przed wysłaniem newslettera, nigdy nie powinno to być kwestią drugorzędną.

Uwzględnij liczby

Niezależnie od tego, czy użyjesz wartości procentowej, odniesiesz się do listy, czy też podasz rok, stosunkowo łatwo jest umieścić liczby w temacie, aby wyróżnić swój newsletter. Nikt nie lubi myśli, że może coś przegapić. jeśli więc uda Ci się stworzyć poczucie pilności, odbiorcy będą bardziej skłonni otworzyć Twój newsletter, by sprawdzić, co masz im do zaoferowania. możesz na przykład wprowadzić limitowane miejsca i oferty, którym Twoim subskrybentom trudno będzie się oprzeć. aby jednak zapewnić skuteczność tej metody, musisz dotrzymywać obietnic. innymi słowy, musisz zadbać o to, by Twój temat był wiernym odzwierciedleniem treści. W niektórych przypadkach będziesz w stanie dopasować treść swojego newslettera tak, by czytało się go jak opowiadanie. sekret polega na tym, by wymyślić taki temat, który zdradzi fabułę, nie zdradzając wszystkiego. oto kilka przykładów, jak możesz to zrobić:Jeśli treść Twojego newslettera wydaje się nieistotna, prawdopodobnie trafi prosto do kosza. Jeśli treść Twojego newslettera wydaje się nieistotna, to prawdopodobnie trafi on prosto do kosza. Jednym ze sposobów na to, by stał się on istotny dla Twoich subskrybentów, jest podjęcie konkretnego problemu. W końcu każdy lubi czuć się doceniany i wyjątkowy! Oto kilka sposobów na to, jak traktować swoich czytelników:- Twoi subskrybenci chcą wiedzieć, że poświęcasz im uwagę. Aby to osiągnąć, należy wykorzystać kampanie e-mailowe oparte na segmentacji, polegające na podzieleniu subskrybentów na mniejsze grupy według takich kryteriów, jak płeć, wiek, lokalizacja, zatrudnienie czy zainteresowania. W rzeczywistości hiperpersonalizacja jest jednym z przewidywań dotyczących email marketingu, które w przyszłości będą odgrywały coraz większą rolę. oto kilka przykładów do przetestowania: aktualność jest kluczowa przy wysyłaniu newsletterów do listy mailingowej. jeśli przekażesz swoim subskrybentom informacje, których potrzebują we właściwym czasie, możesz znacznie zwiększyć wskaźnik otwarć. Jeśli chcesz podzielić się przydatnymi treściami, takimi jak studium przypadku czy raport, które będą wartościowe dla Twoich czytelników, możesz wyróżnić je w temacie wiadomości za pomocą nawiasów. Aby osiągnąć najlepszy efekt, najlepiej umieścić ten nawias na początku lub na końcu wiersza tematu. wystarczy spojrzeć na tytuł tego artykułu, aby zobaczyć, jak go użyliśmy. treść umieszczona w środku wiersza tematu jest częściej niż rzadziej czytana bardzo szybko. najprawdopodobniej zauważyłeś również, że nawiasy kwadratowe są preferowane w stosunku do bardziej konwencjonalnych nawiasów okrągłych. Ponieważ nawiasy kwadratowe nie są często używane w piśmiennictwie, mogą stanowić skuteczną ramkę dla treści specjalnych, dzięki czemu będą one bardziej zauważalne. oto kilka przykładów, które możesz wypróbować w swojej następnej kampanii email marketingowej:podczas gdy znaki specjalne często powodują aktywację filtrów antyspamowych, użycie emoji może przyciągnąć uwagę, a nawet dodać więcej kontekstu. raport firmy experian wykazał, że możesz zwiększyć współczynnik otwarć nawet o 45%, jeśli w temacie wiadomości umieścisz emoji. sztuką jest znalezienie emoji, które są łatwe do rozpoznania, odpowiednie i profesjonalne. Jeśli nie masz dobrego powodu, aby umieścić jeden emoji, po prostu go pomiń. Oto kilka najpopularniejszych emoji, które warto uwzględnić:

Zobacz również:   Z czego zbudowany jest łupek?

Teraz, gdy już wiesz, co robić, równie ważne jest unikanie tych błędów, które mogą skutkować nieotwieraniem wiadomości e-mail i powodować, że filtry antyspamowe będą pracować w nadgodzinach.

Biuletyny są zwykle postrzegane jako nudne. Możesz wykorzystać go jako okazję do przedstawienia oferty specjalnej lub nowego produktu, ale pamiętaj, aby w temacie skupić się na tym, jakie korzyści odniosą odbiorcy po przeczytaniu wiadomości.

Jeżeli wpiszesz swój temat wielkimi literami, zwiększysz prawdopodobieństwo, że Twój newsletter zostanie zakwalifikowany jako spam. Według niektórych badań bardziej efektywne jest pisanie w tytule (gdy pierwszą literę większości wyrazów piszemy wielką literą), jednak może ono brzmieć zbyt formalnie, gdy chcemy nadać mu konwersacyjny ton. pewne słowa, które wydają się zbyt promocyjne, mogą również sprawić, że Twój e-mail łatwiej trafi do folderu spamu. Należą do nich takie słowa i zwroty, jak: bonus, gratis, earn extra cash, amazing stuff i apply now. należy wykluczyć wszelkie słowa, które przesadzają, próbują nakłonić użytkownika do dokonania płatności lub sugerują, że może to być oszustwo. krótko mówiąc, jeśli to, co piszesz, brzmi zbyt dobrze, by było prawdziwe, odbiorcy od razu to zauważą. to powiedziawszy, niektóre słowa mogą być uważane za spamerskie, podczas gdy inne źródła mogą chwalić je jako przyciągające uwagę słowa, które warto umieścić w temacie wiadomości. To tylko pokazuje, jak cenne jest przeprowadzanie testów a/b. W końcu nie istnieje żadna gwarantowana formuła. tworząc kampanie marketingowe, musisz eksperymentować i kierować się rozsądkiem. skuteczny newsletter e-mailowy może pomóc zwiększyć zaufanie do Twojej firmy. dzieląc się z odbiorcami wartościowymi informacjami, więcej osób zaufa Twojej marce. Aby to osiągnąć, musisz jednak znaleźć sposób na wyróżnienie swojego maila wśród tony maili walczących o uwagę. napisanie tematu może być dość proste, ale stworzenie takiego, który zmotywuje odbiorców do otwierania maili, będzie wymagało więcej finezji. kluczowe jest, aby temat wiadomości przyciągał tyle samo uwagi, co treść maila. choć kuszące może być napisanie czegoś na szybko tuż przed wysłaniem newslettera, nigdy nie powinno to być przemyślane.

Uszczegółowić

Twoi subskrybenci chcą wiedzieć, że rzeczywiście zwracasz na nich uwagę. jednym z prostych sposobów na osiągnięcie tego celu jest zamieszczanie informacji dotyczących lokalizacji. możesz na przykład dzielić się informacjami o wydarzeniach w ich okolicy. to zawsze jest hit!Aby to zrobić, należy wykorzystać kampanie e-mailowe oparte na segmentacji, polegające na podzieleniu subskrybentów na mniejsze grupy według takich kryteriów, jak płeć, wiek, lokalizacja, zatrudnienie czy zainteresowania. następnie możesz tworzyć spersonalizowane wiadomości e-mail, które wzbudzą zainteresowanie różnych grup podzielonych na segmenty. jeszcze lepiej jest, jeśli możesz podać także imię swojego czytelnika. Ludzie chętniej otworzą wiadomość, jeśli zobaczą swoje imię w temacie wiadomości. hiperpersonalizacja jest jednym z przewidywań dotyczących email marketingu, które w przyszłości będą odgrywać coraz większą rolę. oto kilka przykładów do przetestowania:Aktualność jest kluczowa przy wysyłaniu newsletterów do listy mailingowej. Jeśli przekażesz subskrybentom potrzebne im informacje we właściwym czasie, możesz znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. bez stosowania wyjątkowo sprytnego tematu, Twoja kampania e-mailowa może przynieść rezultaty, jeśli zadbasz o to, by Twoja lista mailingowa otrzymała oferowane przez Ciebie informacje w odpowiednim czasie. Oto kilka przykładów, które sprawdziły się w marketingu świątecznym: jeśli chcesz podzielić się przydatnymi treściami, takimi jak studium przypadku czy raport, które będą wartościowe dla Twoich czytelników, możesz wyróżnić je w temacie wiadomości za pomocą nawiasów. Aby osiągnąć najlepszy efekt, najlepiej umieścić ten nawias na początku lub na końcu tematu. wystarczy spojrzeć na tytuł tego artykułu, aby zobaczyć, jak go użyliśmy. treść umieszczona w środku tematu jest częściej niż rzadziej czytana bardzo szybko. Ponieważ nawiasy kwadratowe nie są często używane w piśmiennictwie, mogą one stanowić skuteczną ramkę dla treści specjalnych, dzięki czemu będą bardziej zauważalne. Oto kilka przykładów, które możesz wypróbować w swojej następnej kampanii email marketingowej: o ile znaki specjalne często powodują aktywację filtrów antyspamowych, o tyle użycie emoji może przyciągnąć uwagę, a nawet dodać więcej kontekstu. raport firmy experian wykazał, że możesz zwiększyć współczynnik otwarć nawet o 45%, jeśli w temacie wiadomości zamieścisz emoji. sztuką jest znalezienie emoji, które będą łatwe do rozpoznania, odpowiednie i profesjonalne. Jeśli nie masz dobrego powodu, aby włączyć jeden emoji, po prostu go pomiń. Teraz, gdy już wiesz, co robić, równie ważne jest unikanie tych błędów, które mogą prowadzić do nieotwierania wiadomości e-mail i powodować, że filtry antyspamowe będą pracować w nadgodzinach.

Biuletyny są zwykle postrzegane jako nudne. dlatego, aby zwiększyć współczynnik otwarć, najlepiej nie umieszczać w nich słowa “newsletter”. Możesz wykorzystać go jako okazję do zaprezentowania oferty specjalnej lub nowego produktu, ale pamiętaj, by w temacie skupić się na korzyściach, jakie odniosą odbiorcy po przeczytaniu wiadomości.

Jeśli napiszesz swój temat dużymi literami, zwiększysz prawdopodobieństwo, że Twój newsletter zostanie uznany za spam. Według niektórych badań bardziej efektywne jest stosowanie wielkości liter w tytułach (gdy pierwszą literę większości wyrazów piszemy wielką literą). może to jednak zabrzmieć zbyt formalnie, gdy starasz się nadać im konwersacyjny ton. pewne słowa, które wydają się zbyt promocyjne, mogą również ułatwić umieszczenie wiadomości w folderze spamu. Należą do nich słowa i zwroty takie jak: bonus, gratis, zarabiaj dodatkową gotówkę, niesamowite rzeczy i aplikuj teraz. należy wykluczyć wszelkie słowa, które przesadzają, próbują nakłonić użytkownika do dokonania płatności lub sugerują, że może to być oszustwo. krótko mówiąc, jeśli to, co piszesz, brzmi zbyt dobrze, by było prawdziwe, odbiorcy od razu to zauważą. Z drugiej strony, niektóre słowa mogą zostać uznane za spam, podczas gdy inne źródła mogą chwalić je jako przyciągające uwagę słowo, które warto umieścić w temacie wiadomości. to tylko pokazuje, jak cenne jest przeprowadzanie testów a/b. Koniec końców, nie istnieje żadna gwarantowana formuła. tworząc kampanie marketingowe, musisz eksperymentować i kierować się rozsądkiem. Skuteczny newsletter może pomóc w zwiększeniu zaufania do Twojej firmy. dzieląc się z odbiorcami wartościowymi informacjami, więcej osób zaufa Twojej marce. aby jednak to osiągnąć, powinieneś znaleźć sposób na to, by Twój email wyróżnił się wśród tony maili walczących o uwagę. napisanie tematu może być dość proste, ale stworzenie takiego, który zmotywuje odbiorców do otwierania wiadomości, wymaga więcej finezji. kluczowe jest, aby Twój temat przyciągał tyle samo uwagi, co treść emaila. choć kuszące może być napisanie czegoś na szybko, tuż przed wysłaniem newslettera, nigdy nie powinno to być kwestią drugorzędną.

Zobacz również:   Gdzie walczyli mincerze?

Traktuj swoich subskrybentów

Bardzo skutecznym sposobem na zwiększenie współczynnika otwarć jest zasugerowanie, że do newslettera dołączona jest niespodzianka. częstując czytelników poradnikami, szablonami, listami kontrolnymi, skrótami lub infografikami, Twój newsletter staje się bardziej wartościowy, a Ty dajesz im świetny powód do otwarcia wiadomości. w końcu każdy lubi czuć się doceniony i wyjątkowy! Oto kilka sposobów na to, jak traktować swoich czytelników:Twoi subskrybenci chcą wiedzieć, że poświęcasz im uwagę. jednym z prostych sposobów na to jest zamieszczanie informacji o konkretnej lokalizacji. możesz na przykład podzielić się informacjami o wydarzeniach w ich okolicy. to zawsze jest strzał w dziesiątkę! aby to osiągnąć, musisz zastosować kampanie emailowe oparte na segmentacji, polegające na podzieleniu subskrybentów na mniejsze grupy według takich czynników, jak płeć, wiek, lokalizacja, zatrudnienie czy zainteresowania. Następnie możesz stworzyć spersonalizowane linie tematyczne, które zainteresują poszczególne grupy odbiorców. Jeszcze lepiej, jeśli w temacie wiadomości umieścisz również imię czytelnika. ludzie chętniej otworzą wiadomość, jeśli zobaczą swoje imię już w linii tematycznej. W rzeczywistości hiperpersonalizacja jest jednym z przewidywań dotyczących email marketingu, które w przyszłości będą odgrywały coraz większą rolę. oto kilka przykładów do przetestowania: aktualność jest kluczowa przy wysyłaniu newsletterów do listy mailingowej. jeśli przekażesz swoim subskrybentom informacje, których potrzebują we właściwym czasie, możesz znacząco poprawić wskaźnik otwarć. Jeśli przekażesz subskrybentom potrzebne im informacje w odpowiednim czasie, możesz znacznie zwiększyć współczynnik otwarć. nawet jeśli nie zastosujesz wyjątkowo sprytnego tematu, Twoja kampania e-mailowa może przynieść rezultaty, jeśli zadbasz o to, by Twoja lista mailingowa otrzymała informacje w odpowiednim czasie. szczególnie okres świąteczny to doskonały czas na wysyłanie newslettera. w tym czasie Twoi odbiorcy szukają pomysłów na prezenty i ofert specjalnych. Oto kilka przykładów, które sprawdziły się w marketingu świątecznym: jeśli chcesz podzielić się przydatnymi treściami, takimi jak studium przypadku czy raport, które będą wartościowe dla Twoich czytelników, możesz wyróżnić je w temacie za pomocą nawiasów. treści umieszczone w nawiasach często wiążą się z jakimś bonusem. aby osiągnąć najlepszy efekt, najlepiej umieścić ten nawias na początku lub na końcu tematu. Wystarczy spojrzeć na tytuł tego artykułu, aby zobaczyć, jak go użyliśmy. treść umieszczona w środku wiersza tematu jest częściej niż zwykle czytana bardzo szybko. najprawdopodobniej zauważyłeś również, że nawiasy kwadratowe są preferowane w stosunku do bardziej konwencjonalnych nawiasów okrągłych. ponieważ nawiasy kwadratowe nie są często używane w piśmiennictwie, mogą one stanowić skuteczną ramę dla treści specjalnych, dzięki czemu będą bardziej zauważalne. Oto kilka przykładów, które możesz wypróbować w swojej następnej kampanii email marketingowej: o ile znaki specjalne często powodują aktywację filtrów antyspamowych, o tyle użycie emoji może przyciągnąć uwagę, a nawet dodać więcej kontekstu. raport firmy experian wykazał, że możesz zwiększyć współczynnik otwarć nawet o 45%, jeśli w temacie wiadomości umieścisz emoji. Sztuką jest znalezienie emoji, które są łatwe do rozpoznania, odpowiednie i profesjonalne. lista emoji będzie więc najprawdopodobniej ograniczona, ale nie jest to aż tak wielka wada, biorąc pod uwagę, że powinieneś umieścić maksymalnie dwa emoji. jeśli nie masz naprawdę dobrego powodu, aby umieścić jeden emoji, po prostu go pomiń. Teraz, gdy już wiesz, co robić, równie ważne jest unikanie tych błędów, które mogą prowadzić do nieotwierania wiadomości e-mail i powodować, że filtry antyspamowe będą pracować w nadgodzinach.

Biuletyny są zwykle postrzegane jako nudne. dlatego, aby zwiększyć współczynnik otwarć, najlepiej nie umieszczać w nich słowa “newsletter”. Możesz wykorzystać go jako okazję do zaprezentowania oferty specjalnej lub nowego produktu, ale upewnij się, że w temacie skupisz się na tym, jakie korzyści odniosą odbiorcy, którzy przeczytają Twoją wiadomość.

Jeśli wpiszesz swój temat dużymi literami, zwiększysz prawdopodobieństwo, że Twój newsletter zostanie uznany za spam. W przeciwieństwie do tego, używanie wyłącznie małych liter jest po prostu zbyt niekonwencjonalne. dlatego najlepiej jest stosować wielkość liter w tytule lub w zdaniu. według niektórych badań wielkość liter w tytule (kiedy pierwszą literę większości słów piszemy wielką literą) jest bardziej efektywna. może ona jednak brzmieć zbyt formalnie, kiedy staramy się nadać jej konwersacyjny ton. Należą do nich słowa i zwroty takie jak: bonus, gratis, zarób dodatkową gotówkę, niesamowite rzeczy i aplikuj teraz. Należy wykluczyć wszelkie słowa, które przesadzają, próbują nakłonić Cię do dokonania płatności lub sugerują, że może to być oszustwo. Krótko mówiąc, jeśli to, co piszesz, brzmi zbyt dobrze, by było prawdziwe, odbiorcy od razu to zauważą. co więcej, niektóre słowa mogą zostać uznane za spam, podczas gdy inne źródła mogą chwalić je jako przyciągające uwagę słowo, które warto umieścić w temacie. to tylko pokazuje wartość przeprowadzania testów a/b. koniec końców, nie ma gwarantowanej formuły. Skuteczny newsletter może pomóc w zwiększeniu zaufania do Twojej firmy. dzieląc się z odbiorcami wartościowymi informacjami, więcej osób zaufa Twojej marce. aby jednak to osiągnąć, musisz znaleźć sposób, by Twój email wyróżnił się wśród tony maili walczących o uwagę. napisanie tematu może być dość proste, ale stworzenie takiego, który zmotywuje odbiorców do otwierania wiadomości, wymaga więcej finezji. kluczowe jest, aby Twój temat przyciągał tyle samo uwagi, co treść emaila. choć kuszące może być napisanie czegoś na szybko, tuż przed wysłaniem newslettera, nigdy nie powinno to być kwestią drugorzędną.