Myprad

Myprad

Myprad to platforma zasobów dla chińskich mediów społecznościowych, która udostępnia bazy danych KOL i eliminuje pośredników przy łączeniu marek z influencerami. Jest powiązana z Sootoo, chińską platformą mediów społecznościowych, dzięki czemu ma dostęp do influencerów korzystających z tej platformy. Łączy reklamodawców i blogerów na Sootoo bezpośrednio, oszczędzając im wysiłku związanego z poszukiwaniem pośredników, którzy ponoszą wysokie koszty. Umożliwia marketerom bezpośrednią komunikację z influencerami bez konieczności ponoszenia opłat za pośrednictwo przy korzystaniu z ogromnych zasobów medialnych. Platforma jest obecnie otwarta tylko dla PR, reklamodawców i influencerów.

Myprad gromadzi wszystkie rodzaje zasobów influencerów i pomaga marketerom wybrać konta, które preferują i szybko nawiązać z nimi kontakt na podstawie liczby czytelników, polubień, repostów i etykiet. Celem agencji jest poprawa efektywności i obniżenie kosztów dla marketerów poprzez rozwiązanie takich problemów jak asymetria informacji, wolne odpowiedzi i wysokie ceny podczas poszukiwania KOLs. Współpracowała z wieloma dużymi markami, takimi jak Tencent, Alibaba, China Unicom, JD i Wanda Group.

Strona jest przede wszystkim w języku mandaryńskim i dlatego jest łatwiej dostępna dla chińskich marek i firm poszukujących influencerów.

Robin8 to platforma influencer marketingu i wyszukiwarka KOL, która wykorzystuje big data, blockchain i sztuczną inteligencję, aby dopasować marki do influencerów. Śledzi i analizuje dane z miliardów artykułów publikowanych codziennie, aby znaleźć influencerów i dodać ich do swojej bazy danych. Uczy się także zachowań użytkowników, dzięki czemu za każdym razem, gdy marka loguje się na jej stronie, poznaje jej preferencje i może generować wyniki, które najlepiej pasują do jej kampanii.

Na podstawie tego zautomatyzowanego profilowania KOL, platforma projektuje kampanie KOL dopasowane do tematu, w tym tworzenie treści i repostów przez KOLs w mediach społecznościowych oraz zapraszanie KOLs do udziału w wydarzeniach offline w celu promocji.

Robin8 sprofilował ponad 30 milionów influencerów i zrealizował ponad 900 kampanii z udziałem influencerów. Wśród jej klientów są takie globalne marki jak Starbucks, Porsche, Unilever i JD Finance. Firma uruchomiła również Profile Management EcoSystem (PMES), który jest częścią gospodarki kryptowalutowej PUT i jest pierwszym na świecie rynkiem handlu elektronicznego i platformą mediów społecznościowych opartą na technologii blockchain.

Socially Powerful w rekordowym czasie przeszła drogę od małego startupu do globalnej potęgi. Posiada biura w Londynie, Stanach Zjednoczonych i Chinach i jest agencją społecznościową oferującą pełen zakres usług, która koncentruje się na odbiorcach internetowych. Jak podaje jej strona internetowa, szczyci się ona dostarczaniem wysoce skutecznych, kreatywnych kampanii marketingowych, społecznych i influencer marketingowych w celu rozpowszechniania dostosowanych do potrzeb marki komunikatów wśród docelowych odbiorców na całym świecie.

Zobacz również:   Co się dzieje, gdy woda zamienia się w lód?

Aktywują globalne kampanie influencer marketingowe na YouTube, Instagramie, Snapchacie, Musical.

ly, Weibo, WeChat i innych, stosując inżynierię odwrotną w stosunku do preferowanego przez klienta wyniku, aby podejmować świadome decyzje dotyczące tego, którzy influencerzy i platformy najlepiej przykują uwagę docelowych odbiorców. Zajmują się influencer marketingiem, kreacją, produkcją wideo i dystrybucją treści. Do ich klientów należą Pepsi, Huawei i Red Bull.

Toutiao to jeden z najpopularniejszych agregatorów wiadomości w Chinach. Pomyśl o nim jak o kanale informacyjnym Facebooka bez reszty Facebooka. Nazwa, która oznacza “nagłówki”, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Chinach i ma ponad 120 milionów codziennie aktywnych użytkowników, którzy spędzają na niej średnio godzinę i 13 minut dziennie.

Z Toutiao narodził się Toutiao KOL jako największa chińska platforma zasobów. Skupia ona setki najbardziej wpływowych KOL ze wszystkich głównych branż, od zwykłych ludzi po oficjalne media, od rozrywki filmowej po rodzicielstwo, z łącznym wpływem na ponad 10 milionów fanów.

KOL store to platforma reklamowa dla KOL, która zgromadziła setki tysięcy zasobów KOL w różnych kanałach mediów społecznościowych, w tym WeChat i Weibo, skupiając się na transmisjach na żywo i krótkich filmach wideo. Obejmuje ona różne branże, w tym rozrywkę, film, modę, muzykę, technologię, finanse, sport i e-commerce i obsługuje ponad 50 000 klientów, w tym duże firmy, takie jak Alibaba, Auto Home, Blue Focus i IQIYI.

KOL store jest produktem firmy Micro Dreams, która jest dostawcą kompleksowych usług w zakresie zintegrowanych rozwiązań marketingowych na urządzeniach mobilnych w Chinach. Założona w 2011 roku firma-matka Weimeng Media zapewnia reklamodawcom doradztwo strategiczne, planowanie kreatywne, rozwój technologii, eksplorację danych, zakup mediów i inne usługi, dzięki czemu posiada bogate doświadczenie w branży reklamowej.

KOL store zbudował indeks wartości self-media (niezależnie prowadzonych kont w mediach społecznościowych) o nazwie KolRank, analizując dane dotyczące wpływu społecznego i transakcji reklamowych w self-media. Zebrał i przeanalizował ponad 200 000 kont w mediach społecznościowych o dużej sile oddziaływania, aby pokazać ich wartość komunikacyjną, brandingową i inwestycyjną.

Zobacz również:   Gdzie w Stanach Zjednoczonych występuje najwięcej powodzi?

AsiaKOL to tajwańska firma, która dostarcza strategie influencer marketingu i powiązane usługi dla klientów, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność w innych krajach azjatyckich.

Z siedzibą w Tajpej, agencja posiada ogromne ilości danych KOL, a jej strona internetowa umożliwia szybkie wyszukiwanie słów kluczowych, dzięki czemu marketerzy mogą dokładnie określić obszar docelowy i kategorie zawodowe, aby dokonać najszybszego i najbardziej efektywnego wyboru KOL. Zaletą AsiaKOL jest skrócenie procesu pośredniego poprzez promowanie wczesnego proponowania i efektywnego wdrażania potrzeb zarówno klientów, jak i KOL. System AIE (Asia Influencer Evaluation) pozwala AsiaKOL analizować wpływ KOLs na opinię publiczną, co pomaga firmom wybrać najbardziej odpowiednich KOLs. Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz na stronie, możesz wypełnić formularz, a AsiaKOL wygeneruje listę influencerów, którzy mogą być odpowiedni dla Twojej firmy.

AsiaKOL pokazuje wpływ i atrakcyjność pracy KOLs i zapewnia im maksymalną ekspozycję, co sprawia, że jest to rozwiązanie korzystne zarówno dla firm, jak i influencerów. Do ich największych klientów należą Estee Lauder Taiwan, L’Oreal Taiwan i Nestle Taiwan.

Hi-Com, z siedzibą w Szanghaju, jest wielojęzyczną agencją językową i komunikacyjną, świadczącą pełen zakres usług. Jej klientami są zarówno firmy rozpoczynające działalność, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i firmy z listy Fortune 500, działające we wszystkich głównych sektorach przemysłu, od FMCG, przez marketing, po motoryzację i inżynierię. Wśród międzynarodowych klientów są Huawei, BMW i Club Med.

Oprócz oferowania różnorodnych usług językowych, w tym tłumaczeń pisemnych, korekty, tłumaczeń ustnych i copywritingu w ponad 40 różnych parach językowych, agencja specjalizuje się również w wykorzystywaniu influencerów KOL w Chinach. Mając dostęp do ponad 20 000 influencerów na ponad 12 chińskich platformach społecznościowych, Hi-Com pomaga markom określić, którzy KOL są najbardziej odpowiedni dla ich produktu i budżetu.

Agencja realizuje całą kampanię od początku do końca, ściśle współpracując z influencerami, copywriterami i marketerami, biorąc pod uwagę specyficzne wymagania i KPI firm. Zajmuje się również wszystkimi procesami związanymi z umowami i negocjacjami, kwestiami praw autorskich i publikacją zdjęć.

Potężny społecznie

Firma Socially Powerful w rekordowym czasie przeszła drogę od małego startupu do globalnej potęgi. Z biurami w Londynie, Stanach Zjednoczonych i Chinach jest agencją społecznościową oferującą pełen zakres usług, która koncentruje się na odbiorcach online. Jak podaje jej strona internetowa, szczyci się tym, że dostarcza wysoce skuteczne, kreatywne, społeczne i influencer marketingowe kampanie w celu rozprzestrzeniania dostosowanych do potrzeb marki komunikatów do docelowych odbiorców na całym świecie.

Aktywują globalne kampanie influencer marketingowe na YouTube, Instagramie, Snapchacie, Musical.

ly, Weibo, WeChat i innych, stosując inżynierię odwrotną w stosunku do preferowanego przez klienta wyniku, aby podejmować świadome decyzje dotyczące tego, którzy influencerzy i platformy najlepiej przykują uwagę docelowych odbiorców. Zajmują się influencer marketingiem, kreacją, produkcją wideo i dystrybucją treści. Do ich klientów należą Pepsi, Huawei i Red Bull.

Toutiao to jeden z najpopularniejszych agregatorów wiadomości w Chinach. Pomyśl o nim jak o kanale informacyjnym Facebooka bez reszty Facebooka. Nazwa, która oznacza “nagłówki”, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Chinach i ma ponad 120 milionów codziennie aktywnych użytkowników, którzy spędzają na niej średnio godzinę i 13 minut dziennie.

Z Toutiao narodził się Toutiao KOL jako największa chińska platforma zasobów. Skupia ona setki najbardziej wpływowych KOL ze wszystkich głównych branż, od zwykłych ludzi po oficjalne media, od rozrywki filmowej po rodzicielstwo, z łącznym wpływem na ponad 10 milionów fanów.

KOL store to platforma reklamowa dla KOL, która zgromadziła setki tysięcy zasobów KOL w różnych kanałach mediów społecznościowych, w tym WeChat i Weibo, skupiając się na transmisjach na żywo i krótkich filmach wideo. Obejmuje ona różne branże, w tym rozrywkę, film, modę, muzykę, technologię, finanse, sport i e-commerce i obsługuje ponad 50 000 klientów, w tym duże firmy, takie jak Alibaba, Auto Home, Blue Focus i IQIYI.

KOL store jest produktem firmy Micro Dreams, która jest dostawcą kompleksowych usług w zakresie zintegrowanych rozwiązań marketingowych na urządzeniach mobilnych w Chinach. Założona w 2011 roku firma-matka Weimeng Media zapewnia reklamodawcom doradztwo strategiczne, planowanie kreatywne, rozwój technologii, eksplorację danych, zakup mediów i inne usługi, dzięki czemu posiada bogate doświadczenie w branży reklamowej.

KOL store zbudował indeks wartości self-media (niezależnie prowadzonych kont w mediach społecznościowych) o nazwie KolRank, analizując dane dotyczące wpływu społecznego i transakcji reklamowych w self-media. Zebrał i przeanalizował ponad 200 000 kont w mediach społecznościowych o dużej sile oddziaływania, aby pokazać ich wartość komunikacyjną, brandingową i inwestycyjną.

AsiaKOL to tajwańska firma, która dostarcza strategie influencer marketingu i powiązane usługi dla klientów, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność w innych krajach azjatyckich.

Z siedzibą w Tajpej, agencja posiada ogromne ilości danych KOL, a jej strona internetowa umożliwia szybkie wyszukiwanie słów kluczowych, dzięki czemu marketerzy mogą dokładnie określić obszar docelowy i kategorie zawodowe, aby dokonać najszybszego i najbardziej efektywnego wyboru KOL. Zaletą AsiaKOL jest skrócenie procesu pośredniego poprzez promowanie wczesnego proponowania i efektywnego wdrażania potrzeb zarówno klientów, jak i KOL. System AIE (Asia Influencer Evaluation) pozwala AsiaKOL analizować wpływ KOLs na opinię publiczną, co pomaga firmom wybrać najbardziej odpowiednich KOLs. Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz na stronie, możesz wypełnić formularz, a AsiaKOL wygeneruje listę influencerów, którzy mogą być odpowiedni dla Twojej firmy.

AsiaKOL pokazuje wpływ i atrakcyjność pracy KOLs i zapewnia im maksymalną ekspozycję, co sprawia, że jest to rozwiązanie korzystne zarówno dla firm, jak i influencerów. Do ich największych klientów należą Estee Lauder Taiwan, L’Oreal Taiwan i Nestle Taiwan.

Hi-Com, z siedzibą w Szanghaju, jest wielojęzyczną agencją językową i komunikacyjną, świadczącą pełen zakres usług. Jej klientami są zarówno firmy rozpoczynające działalność, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i firmy z listy Fortune 500, działające we wszystkich głównych sektorach przemysłu, od FMCG, przez marketing, po motoryzację i inżynierię. Do ich międzynarodowych klientów należą Huawei, BMW i Club Med.

Oprócz oferowania różnorodnych usług językowych, w tym tłumaczeń pisemnych, korekty, tłumaczeń ustnych i copywritingu w ponad 40 różnych parach językowych, agencja specjalizuje się również w wykorzystywaniu influencerów KOL w Chinach. Mając dostęp do ponad 20 000 influencerów na ponad 12 chińskich platformach społecznościowych, Hi-Com pomaga markom określić, którzy KOL są najbardziej odpowiedni dla ich produktu i budżetu.

Agencja realizuje całą kampanię od początku do końca, ściśle współpracując z influencerami, copywriterami i marketerami, biorąc pod uwagę specyficzne wymagania i KPI firm. Zajmuje się również wszystkimi procesami związanymi z umowami i negocjacjami, kwestiami praw autorskich i publikacją zdjęć.

ParkLu

ParkLU to jedna z najbardziej udanych platform influencer marketingu w Chinach, której strona internetowa działa na zasadzie samoobsługowej i jest łatwo dostępna dla marek i marketerów w celu znalezienia i nawiązania współpracy z influencerami zajmującymi się modą, urodą, jedzeniem, podróżami i stylem życia w Chinach. Dzięki 40 000+ influencerów na 13 platformach społecznościowych, ParkLU ma łączny zasięg ponad 600 milionów chińskich klientów. Wykorzystuje technologię opartą na danych, aby dopasować marki do odpowiednich influencerów i zautomatyzować proces kampanii, w tym płatności dla influencerów i raportowanie. Po zapisaniu się do usługi samopomocy można zarządzać całym procesem wyszukiwania i zatrudniania influencerów bez konieczności odbywania jednego spotkania z agencją.

To, co daje przewagę usłudze ParkLU, to fakt, że została ona zbudowana przez KOLs i marketerów, którzy chcieli ułatwić marketerom nawiązywanie kontaktów z influencerami. Dzięki temu w 100% koncentruje się na pozyskiwaniu najwyższej jakości influencerów na kluczowych platformach społecznościowych w Chinach.

Do tej pory globalne marki, takie jak Unilever, Movado i NBA, wykorzystały platformę do zaangażowania KOLs w Chinach w kampanie, które odniosły duży sukces. O agencji pisano m.in. w The New York Times, Forbes, TechNode za jej pracę w branży.

Antipodal Talent to amerykańska agencja, która zaczynała jako agencja zarządzająca talentami i dlatego ma podpisane umowy ze wszystkimi influencerami i KOLs, z którymi współpracuje. Agencja łączy głównie zachodnie firmy z KOLs w Chinach, koncentrując się na zarządzaniu talentami gwiazd i modelingu. Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w tej branży, agencja szczyci się tym, że jest świadoma wyzwań stojących przed zagranicznymi firmami, które chcą wejść na chiński rynek, i otwarcie mówi o tym swoim klientom podczas nawiązywania relacji. Ich wpływy w mediach społecznościowych sięgają od mikro-influencerów (<10 000 obserwujących) do internetowych celebrytów (>1 000 000).Antipodal Talent jest znany jako pionier w dziedzinie streamingu wideo w Chinach, po tym jak zarządzał jedynym zagranicznym związkiem talentów w chińskiej sieci streamingu na żywo Huajiao, obecnie najpopularniejszej sieci w kraju. Wszyscy influencerzy, których reprezentują, mają pewien poziom doświadczenia ze streamingiem na żywo.

Agencja posiada listę internetowych celebrytów, którzy pracują w branży modowej, technologicznej, rozrywkowej, prawnej i marketingowej, którą klienci mogą przeglądać i wybierać.

W pewnym sensie iconKOL jest chińskim odpowiednikiem Antipodal Talent. Założona w 2016 roku w Hongkongu firma współpracuje z zagranicznymi markami i firmami, aby połączyć je z chińskimi KOLs, a w szczególności skupia się na blogerach. Jej dwujęzyczna platforma to marketplace, na którym chińscy influencerzy i zagraniczne firmy mogą się nawzajem odnaleźć. Wybrani blogerzy mogą tworzyć profile na giełdzie wraz z cennikami swoich usług, a marki mogą filtrować i przeszukiwać te profile i wybierać blogerów, z którymi chcą współpracować.

Agencja oferuje również usługę polegającą na zaprojektowaniu indywidualnej kampanii dla firm, które zgłoszą się do niej, aby upewnić się, że znajdą KOLs, którzy pomogą im osiągnąć wszystkie strategiczne cele i dopasować zasoby. Obejmuje to wybór najlepszej platformy do uruchomienia treści w najlepszych lokalizacjach geograficznych oraz opracowanie przesłania kampanii.

Myprad to platforma zasobów dla chińskich mediów społecznościowych, która zapewnia bazy danych KOL i eliminuje pośredników przy łączeniu marek z influencerami. Jest powiązana z Sootoo, chińską platformą mediów społecznościowych, dzięki czemu ma dostęp do influencerów korzystających z tej platformy. Łączy reklamodawców i blogerów na Sootoo bezpośrednio, oszczędzając im wysiłku związanego z poszukiwaniem pośredników, którzy ponoszą wysokie koszty. Umożliwia marketerom bezpośrednią komunikację z influencerami bez konieczności ponoszenia opłat za pośrednictwo przy korzystaniu z ogromnych zasobów medialnych. Platforma jest obecnie otwarta tylko dla PR, reklamodawców i influencerów.

Myprad gromadzi wszystkie rodzaje zasobów influencerów i pomaga marketerom wybrać konta, które preferują i szybko nawiązać z nimi kontakt na podstawie liczby czytelników, polubień, repostów i etykiet. Celem agencji jest poprawa efektywności i obniżenie kosztów dla marketerów poprzez rozwiązanie problemów takich jak asymetria informacji, wolne odpowiedzi i wysokie ceny podczas poszukiwania KOLs. Współpracowała już z wieloma dużymi markami, takimi jak Tencent, Alibaba, China Unicom, JD i Wanda Group.

Strona jest głównie w języku mandaryńskim i dlatego jest łatwiej dostępna dla chińskich marek i firm poszukujących influencerów.

Robin8 to platforma influencer marketingu i wyszukiwarka KOL, która wykorzystuje big data, blockchain i sztuczną inteligencję do dopasowywania marek do influencerów. Śledzi i analizuje dane z miliardów artykułów publikowanych codziennie, aby znaleźć influencerów i dodać ich do swojej bazy danych. Uczy się również zachowań użytkowników, dzięki czemu za każdym razem, gdy marka loguje się na jej stronie, poznaje jej preferencje i może generować wyniki, które najlepiej pasują do jej kampanii.

Na podstawie tego zautomatyzowanego profilowania KOL, platforma projektuje kampanie KOL dopasowane do tematu, w tym tworzenie treści i repostów przez KOLs w mediach społecznościowych oraz zapraszanie KOLs do udziału w wydarzeniach offline w celu promocji.

Robin8 sprofilował ponad 30 milionów influencerów i zrealizował ponad 900 kampanii z udziałem influencerów. Wśród jej klientów są takie globalne marki jak Starbucks, Porsche, Unilever i JD Finance. Firma uruchomiła również Profile Management EcoSystem (PMES), który stanowi część gospodarki kryptowalutowej PUT i jest pierwszym na świecie rynkiem handlu elektronicznego i platformą mediów społecznościowych opartą na technologii blockchain.

Socially Powerful przeszła drogę od małego startupu do globalnej potęgi w rekordowym czasie. Posiada biura w Londynie, Stanach Zjednoczonych i Chinach i jest agencją społecznościową oferującą pełen zakres usług, która koncentruje się na odbiorcach internetowych. Jak podaje jej strona internetowa, szczyci się ona dostarczaniem wysoce skutecznych, kreatywnych kampanii marketingowych, społecznych i influencer marketingowych w celu rozpowszechniania dostosowanych do potrzeb marki komunikatów wśród docelowych odbiorców na całym świecie.

Aktywują globalne kampanie influencer marketingowe na YouTube, Instagramie, Snapchacie, Musical.

ly, Weibo, WeChat i innych, stosując inżynierię odwrotną w stosunku do preferowanego przez klienta wyniku, aby podejmować świadome decyzje dotyczące tego, którzy influencerzy i platformy najlepiej przykują uwagę docelowych odbiorców. Zajmują się influencer marketingiem, kreacją, produkcją wideo i dystrybucją treści. Do ich klientów należą Pepsi, Huawei i Red Bull.

Toutiao to jeden z najpopularniejszych agregatorów wiadomości w Chinach. Pomyśl o nim jak o kanale informacyjnym Facebooka bez reszty Facebooka. Nazwa, która oznacza “nagłówki”, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Chinach i ma ponad 120 milionów codziennie aktywnych użytkowników, którzy spędzają na niej średnio godzinę i 13 minut dziennie.

Z Toutiao narodził się Toutiao KOL jako największa chińska platforma zasobów. Skupia ona setki najbardziej wpływowych KOL ze wszystkich głównych branż, od zwykłych ludzi po oficjalne media, od rozrywki filmowej po rodzicielstwo, z łącznym wpływem na ponad 10 milionów fanów.

KOL store to platforma reklamowa dla KOL, która zgromadziła setki tysięcy zasobów KOL w różnych kanałach mediów społecznościowych, w tym WeChat i Weibo, skupiając się na transmisjach na żywo i krótkich filmach wideo. Obejmuje ona różne branże, w tym rozrywkę, film, modę, muzykę, technologię, finanse, sport i e-commerce i obsługuje ponad 50 000 klientów, w tym duże firmy, takie jak Alibaba, Auto Home, Blue Focus i IQIYI.

KOL store jest produktem firmy Micro Dreams, która jest dostawcą kompleksowych usług w zakresie zintegrowanych rozwiązań marketingowych na urządzeniach mobilnych w Chinach. Założona w 2011 roku firma-matka Weimeng Media zapewnia reklamodawcom doradztwo strategiczne, planowanie kreatywne, rozwój technologii, eksplorację danych, zakup mediów i inne usługi, dzięki czemu posiada bogate doświadczenie w branży reklamowej.

KOL store zbudował indeks wartości self-media (niezależnie prowadzonych kont w mediach społecznościowych) o nazwie KolRank, analizując dane dotyczące wpływu społecznego i transakcji reklamowych w self-media. Zebrał i przeanalizował ponad 200 000 kont w mediach społecznościowych o dużej sile oddziaływania, aby pokazać ich wartość komunikacyjną, brandingową i inwestycyjną.

AsiaKOL to tajwańska firma, która dostarcza strategie influencer marketingu i powiązane usługi dla klientów, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność w innych krajach azjatyckich.

Z siedzibą w Tajpej, agencja posiada ogromne ilości danych KOL, a jej strona internetowa umożliwia szybkie wyszukiwanie słów kluczowych, dzięki czemu marketerzy mogą dokładnie określić obszar docelowy i kategorie zawodowe, aby dokonać najszybszego i najbardziej efektywnego wyboru KOL. Zaletą AsiaKOL jest skrócenie procesu pośredniego poprzez promowanie wczesnego proponowania i efektywnego wdrażania potrzeb zarówno klientów, jak i KOL. System AIE (Asia Influencer Evaluation) pozwala AsiaKOL analizować wpływ KOLs na opinię publiczną, co pomaga firmom wybrać najbardziej odpowiednich KOLs. Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz na stronie, możesz wypełnić formularz, a AsiaKOL wygeneruje listę influencerów, którzy mogą być odpowiedni dla Twojej firmy.

AsiaKOL pokazuje wpływ i atrakcyjność pracy KOLs i zapewnia im maksymalną ekspozycję, co sprawia, że jest to rozwiązanie korzystne zarówno dla firm, jak i influencerów. Do ich największych klientów należą Estee Lauder Taiwan, L’Oreal Taiwan i Nestle Taiwan.

Hi-Com, z siedzibą w Szanghaju, jest wielojęzyczną agencją językową i komunikacyjną, świadczącą pełen zakres usług. Jej klientami są zarówno firmy rozpoczynające działalność, małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i firmy z listy Fortune 500, działające we wszystkich głównych sektorach przemysłu, od FMCG, przez marketing, po motoryzację i inżynierię. Do ich międzynarodowych klientów należą Huawei, BMW i Club Med.

Oprócz oferowania różnorodnych usług językowych, w tym tłumaczeń pisemnych, korekty, tłumaczeń ustnych i copywritingu w ponad 40 różnych parach językowych, agencja specjalizuje się również w wykorzystywaniu influencerów KOL w Chinach. Mając dostęp do ponad 20 000 influencerów na ponad 12 chińskich platformach społecznościowych, Hi-Com pomaga markom określić, którzy KOL są najbardziej odpowiedni dla ich produktu i budżetu.

Agencja realizuje całą kampanię od początku do końca, ściśle współpracując z influencerami, copywriterami i marketerami, biorąc pod uwagę specyficzne wymagania i KPI firm. Zajmuje się również wszystkimi procesami związanymi z umowami i negocjacjami, kwestiami praw autorskich i publikacją zdjęć.

Zobacz filmy na podobne tematy: