Adobe Commerce (Powered by Magento)

Istnieją dwie opcje Magento-open-source i Magento Commerce. Opcja open-source jest najlepsza dla osób z profesjonalnym doświadczeniem w tworzeniu stron internetowych, więc nie jest tak odpowiednia dla majsterkowiczów, jak inne platformy. Jest ona zazwyczaj używana w średnich i dużych witrynach eCommerce, które mogą sobie pozwolić na osobę lub dział zajmujący się stronami internetowymi.

Magento ma rozbudowany interfejs back-end i dogłębną listę funkcji. Możesz go rozbudowywać i dostosowywać, jak tylko chcesz. Twój programista powinien być w stanie dostosować Magento do praktycznie każdej potrzeby związanej z handlem elektronicznym. Początkujący użytkownik prawdopodobnie uzna Magento za zniechęcające, ale doświadczeni użytkownicy powinni dość łatwo nauczyć się korzystać z najistotniejszych funkcji. Jak sama nazwa wskazuje, Magento Open Source jest dostępne za darmo. Jeśli potrzebujesz więcej pomocy w zakresie platformy eCommerce, możesz wybrać Magento Commerce. Jest to płatny plan z niestandardowymi cenami, skierowany do dużych firm i przedsiębiorstw. Łatwość użyciaJak już wspomnieliśmy, Magento jest nieco bardziej nastawione na średnio-zaawansowanych i zaawansowanych użytkowników i nie jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli szukasz czegoś, co jest tak przyjazne dla użytkownika jak Shopify. Zaczynając od samej instalacji, Magento wymaga wiedzy na temat FTP i instalacji lokalnej, której przeciętny właściciel firmy eCommerce może nie posiadać. Z drugiej strony, kreator stron ułatwia budowanie wspaniałych witryn. Interfejs użytkownika daje Ci wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoim biznesem eCommerce, od marketingu, przez produkty, po klientów i treści. Przetwarzanie płatnościJuż po wyjęciu z pudełka Adobe Commerce akceptuje zamówienia zakupu, czeki i przekazy pieniężne. Jeśli chcesz akceptować płatności kartą kredytową, musisz dodać bramkę płatności. Platforma posiada wbudowany procesor płatności PayPal/Braintree, ale istnieje wiele innych bramek płatności, które można dodać, w tym Stripe, Square i inne. AnalitykaMagento integruje się z Google Analytics i zawiera raporty dotyczące sprzedaży, podatków, porzuconych koszyków i nie tylko. Przyjazny dla SEOStandardowe narzędzia SEO są dołączone do Magento. Daje to pełną kontrolę nad adresami URL, automatyczne generowanie sitemap Google i wiele więcej. Możesz edytować meta słowa kluczowe i meta opisy, dodać rich snippets, między innymi, aby poprawić SEO swojej witryny.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychMagento oferuje intuicyjny i łatwy w obsłudze sklep, przyjazną dla urządzeń mobilnych kasę, w pełni responsywne motywy i progresywne aplikacje internetowe.? IntegracjeMagento posiada sklep z rozszerzeniami, w którym znajdziesz darmowe i płatne integracje, które pozwolą Ci rozszerzyć funkcjonalność Twojej witryny eCommerce. Obecnie dostępnych jest ponad 3000 rozszerzeń w takich kategoriach, jak wysyłka, inwentaryzacja, księgowość, marketing i inne. Wsparcie techniczneWersja open-source nie ma zbyt dużego wsparcia technicznego. W rzeczywistości nie istnieje, jeśli szukasz wsparcia w postaci czatu na żywo, telefonu lub poczty elektronicznej. Można za to znaleźć zasoby do samodzielnego wykonania (podręcznik użytkownika, baza wiedzy, dokumenty dla programistów, seminaria internetowe, samouczki itp.) oraz aktywną społeczność użytkowników. CenyKontakt z działem sprzedaży w celu uzyskania prezentacji i cennika Adobe Commerce. Magento Open Source jest darmowy.

PnopCommerce to rozwiązanie typu open-source dla eCommerce, które pozwala na wgranie nieograniczonej liczby produktów, zarządzanie kilkoma sklepami z jednego panelu administracyjnego i zwiększenie sprzedaży dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym. Co 6-7 miesięcy deweloperzy wydają nową wersję oprogramowania eCommerce, aby nadążyć za najnowszymi technologiami i trendami rozwoju.

Commerce oferuje potężne funkcje out-of-the-box dla efektywnej sprzedaży B2C i B2B, bez żadnych ograniczeń i jest darmowy. Zawiera wiele narzędzi do profesjonalnego marketingu i zwiększania sprzedaży. Platforma obsługuje wszystkie popularne metody i bramki płatności, a także wiele funkcji wysyłkowych. Umożliwia także obsługę wielu dostawców i sklepów. Łatwość użytkowaniaenopCommerce wymaga trochę czasu na naukę, jeśli chodzi o uruchomienie i obsługę. Platforma jest oprogramowaniem opartym na ASP.

NET, które wymaga hostingu Windows Server. Jest ona również kompatybilna tylko z SQL Server. Jeśli większość z tych rzeczy nie ma dla Ciebie sensu, prawdopodobnie będziesz chciał wybrać inną platformę eCommerce. Przetwarzanie płatnościIstnieje ponad 50 bramek płatności, dzięki czemu możesz akceptować gotówkę, zamówienia zakupu, przekazy pieniężne, Amazon, PayPal, Stripe i inne. AnalyticsnopCommerce zapewnia podstawową analitykę i raportowanie, w tym wydajność produktu, miesięcznych klientów, dzienne/tygodniowe/miesięczne zamówienia, historię płatności i kilka innych.? SEO-friendlyCommerce daje Ci pełną kontrolę nad adresami URL i tagami słów kluczowych, dzięki czemu jest to platforma bardzo przyjazna dla SEO. Dołączona jest również sitemapa, aby wyszukiwarki mogły łatwo przeszukiwać Twoją stronę.? Mobile-friendlynopCommerce oferuje opcje przyjazne dla urządzeń mobilnych bez dodatkowego rozwoju lub integracji. Twoja strona eCommerce jest przyjazna dla urządzeń mobilnych w stanie, w jakim się znajduje. IntegracjeNa rynku nopCommerce istnieje obecnie ponad 100 opcji integracji. Znajdziesz tu zarówno darmowe, jak i płatne opcje dla motywów, GDPR, bramek płatności i wiele innych. Wsparcie nopCommerce jest darmowe i open-source, więc nie oferuje zbyt wiele, jeśli chodzi o dołączone wsparcie. Istnieje jednak wspaniały portal dokumentacji, forum społeczności i usługi wsparcia premium, które można zakupić (z gwarancją odpowiedzi w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku).? CenyBezpłatne i open-source.

Oracle CX Commerce to natywne w chmurze, w pełni funkcjonalne i rozszerzalne rozwiązanie SaaS do obsługi handlu, dostarczane w chmurze Oracle Cloud, obsługujące modele B2C i B2B w ramach jednej platformy. Dzięki niemu można tworzyć innowacyjne doświadczenia związane z marką, zaprojektowane tak, aby spełniały wyjątkowe wymagania firmy. Oracle CX Commerce umożliwia dostarczanie klientom fantastycznych doświadczeń związanych z zakupami w dowolnym miejscu i czasie. Oferuje ujednolicone rozwiązania SaaS, które pozwalają na szybkie wprowadzanie innowacji, dostarczanie bezproblemowych, spersonalizowanych doświadczeń oraz zwiększanie zaangażowania, sprzedaży i lojalności klientów we wszystkich kanałach.

Jeśli jesteś firmą B2B, Oracle CX Commerce zapewnia wszystkie funkcje eCommerce typowe dla B2C, których oczekują kupujący, w połączeniu z funkcjami specyficznymi dla B2B, spełniając unikalne potrzeby Twoje i Twoich klientów.

Oracle CX Commerce łączy wszystkie narzędzia administracyjne w jednym interfejsie, aby uprościć zarządzanie i skonsolidować działania w jednym miejscu. W CX Commerce dostępne są różne “studia” dla programistów i użytkowników biznesowych, z interfejsami użytkownika typu “przeciągnij i upuść”, które usprawniają codzienne zadania. Łatwość obsługiOracle CX Commerce jest przyjazny dla użytkownika i zawiera projekty i funkcje, z których można korzystać bez dużej wiedzy programistycznej. Dostępne są konfigurowalne pulpity, dzięki którym można sprawić, że backend będzie spełniał wszystkie wymagania. Przetwarzanie płatnościOracle CX Commerce integruje się z CyberSource i Chase Paymentech w zakresie przetwarzania kart kredytowych i podarunkowych. Oczywiście, integruje się również z PayPal Express Checkout. Dostępny jest nawet webhook Generic Payment, dzięki któremu można zintegrować się z dostawcami płatności dla kart kredytowych, płatności gotówkowych, kart podarunkowych, faktur i zamówień zakupu oraz systemów kas internetowych. AnalitykaOracle CX Commerce ma świetne opcje analityki i raportowania. W zakładce Raporty można uzyskać dane dotyczące ruchu na stronie, sprzedaży, sprzedanych produktów, zwrotów i wymian oraz wiele innych. Raporty zawierają dane o przychodach, liczbie zamówień i sprzedanych jednostek, promocjach i prawie wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć wydajność swojego biznesu eCommerce. Przyjazny dla SEOW Oracle CX Commerce dostępnych jest kilka narzędzi SEO. Będziesz mógł konfigurować adresy URL, dostosowywać strony 404, ustawiać przekierowania słów kluczowych, dostosowywać znaczniki SEO, kontrolować dostęp do serwerów storefront oraz edytować plik robots.

txt.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychOracle CX Commerce jest zorientowany na urządzenia mobilne i obsługuje podejścia responsywne i adaptacyjne, takie jak elastyczne siatki, optymalizacja obrazów i układów. IntegracjeOracle posiada Cloud Marketplace z integracjami i rozszerzeniami, które możesz dodać do swojej witryny, aby zwiększyć jej funkcjonalność. Znajdziesz tu integracje w dziesiątkach kategorii, takich jak analityka, sztuczna inteligencja, chatboty, marketing, zarządzanie zamówieniami, aplikacje mobilne i wiele innych. WsparcieOracle posiada obszerną kolekcję filmów, samouczków i dokumentacji w Centrum Pomocy Oracle. Dostępna jest również społeczność online, która umożliwia dzielenie się najlepszymi praktykami i współpracę. Możesz również skontaktować się z firmą Oracle w celu uzyskania wsparcia. CennikSkontaktuj się z Oracle w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat cen.

PrestaShop jest platformą eCommerce z chmurą obliczeniową typu open-source. Obecnie korzysta z niej ponad 300 000 sprzedawców. PrestaShop jest oparta na frameworku Symfony. Zawiera ponad 600 funkcji, a ponad 5 000 modułów i motywów jest dostępnych na rynku. Jako open-source, użytkownicy i programiści mają gwarancję bezpiecznego, skalowalnego, elastycznego i zrównoważonego rozwiązania dla wszystkich projektów eCommerce. PrestaShop Add-ons jest oficjalnym rynkiem PrestaShop. PrestaShop i jej społeczność deweloperów stworzyła te produkty. Podczas gdy podstawowa funkcjonalność PrestaShop jest darmowa, będziesz musiał zapłacić za dodatki, aby Twoja strona była funkcjonalna.

Zobacz również:   Z jakich dwóch powodów kraje się specjalizują?

Oczywiście, wszystkie sklepy eCommerce potrzebują rozwiązania do płatności. Możesz łatwo i bezpiecznie zarządzać wszystkimi typami płatności, bezpośrednio z interfejsu back-end, używając PrestaShop Checkout, zbudowanego z PayPal. Łatwość użyciaPrestaShop ma bardziej techniczny backend, co sprawia, że konfiguracja jest nieco trudniejsza niż w przypadku innych opcji eCommerce na naszej liście. Dostarczają jednak demo, aby przeprowadzić Cię przez konfigurację. Po zakończeniu konfiguracji, musisz wybrać moduły, które chcesz mieć w swoim sklepie. To również jest nieco bardziej skomplikowane niż byśmy chcieli i być może będziesz potrzebował programisty, który zajmie się tym za Ciebie. Po skonfigurowaniu wszystkiego tworzenie produktów, zarządzanie zamówieniami i zapasami jest znacznie łatwiejsze. Przetwarzanie płatnościBędziesz musiał użyć konta handlowego lub bramy płatniczej strony trzeciej, ale PrestaShop ma ich ponad 120 na swoim Rynku Dodatków. PrestaShop współpracuje z Stripe i ViaBill, ale oferuje również integrację z PayPal, Apple Pay, Klarna, Authorize.

Net, Square i wiele innych. AnalitykaPrestaShop pozwala Ci na segmentację klientów, sprawdzanie danych sprzedaży, monitorowanie poziomów zapasów, a nawet przeglądanie wszystkich koszyków, które są otwarte, ale nie zostały jeszcze zakupione. Możesz również dowiedzieć się, które produkty osiągają najlepsze wyniki, abyś mógł je wyróżnić, jak również zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po Twojej stronie i jak działają Twoje promocje. Możesz nawet szpiegować swoich największych konkurentów. Przyjazny dla SEOPrestaShop posiada przyzwoite funkcje SEO zaraz po wyjęciu z pudełka. Możesz przepisywać adresy URL, edytować meta-tytuły i meta-opisy oraz ustawiać przekierowania w razie potrzeby. Platforma posiada również ponad 180 modułów, które pomogą Ci poprawić SEO i zapewnić, że jesteś na szczycie SERPów.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychPrestaShop ma 3000+ płatnych szablonów, które są dostosowane do urządzeń mobilnych. Zalecamy wybranie jednego z nich, ponieważ darmowy szablon, który jest dostarczany domyślnie, nie jest zoptymalizowany dla urządzeń mobilnych. IntegracjeJak już wspomnieliśmy, PrestaShop oferuje mnóstwo darmowych i płatnych integracji na swoim rynku. Ważne jest, aby zauważyć, że moduły są tworzone przez wielu różnych deweloperów, więc możesz napotkać problemy z kompatybilnością. WsparciePoziom wsparcia, jaki otrzymasz w PrestaShop, zależy od planu, którego używasz. Oczekuj zapłaty 250$/miesiąc za trzy godziny wsparcia. Możesz również zapłacić 399$/rok za sześć godzin wsparcia. PrestaShop posiada społeczność online, która może pomóc w samodzielnym rozwiązaniu niektórych problemów. CenyDarmowe.

Salesforce Commerce Cloud

Salesforce Commerce Cloud to oparta na chmurze platforma dla przedsiębiorstw. Salesforce oferuje różne produkty skierowane do firm B2C i B2B. Salesforce B2C Commerce był wcześniej nazywany Commerce Cloud Digital. Z platformą Salesforce Commerce Cloud można zintegrować wszystkie kanały sprzedaży, zarówno cyfrowe, jak i fizyczne: mobilne, platformy mediów społecznościowych, sklep internetowy, sklep stacjonarny i inne.

Platforma ta jest wyjątkowo wszechstronna. Można jej użyć do uruchomienia działalności w zakresie handlu elektronicznego, a ponadto zawiera wszystkie narzędzia potrzebne do codziennego prowadzenia firmy. Zawiera narzędzia związane między innymi ze sprzedażą, obsługą klienta, marketingiem, rozwojem społeczności i realizacją zamówień. Oprócz podstawowych funkcji Salesforce Commerce Cloud oferuje ponad 4000 wstępnie zintegrowanych aplikacji w swoim sklepie z aplikacjami. Łatwość użytkowaniaSalesforce Commerce Cloud jest łatwy w użyciu i nawigacji. Posiada konfigurowalny pulpit nawigacyjny, dzięki czemu można go dostosować do własnych potrzeb. Masz zestaw raportów, które chcesz zobaczyć? Skonfiguruj je. Ponadto platforma jest oparta na chmurze, więc nowe funkcje będą pojawiać się w obszarze administracyjnym w miarę ich wprowadzania. Przetwarzanie płatnościW 2020 roku firma Salesforce uruchomiła platformę Digital 360, aby ujednolicić niektóre elementy Commerce Cloud, Marketing Cloud i Experience Cloud. Ułatwia to użytkownikom Commerce Cloud usprawnienie procesów kasowych i płatniczych. Salesforce współpracuje również z firmą Stripe i umożliwia integrację z portfelami mobilnymi, takimi jak Apple Pay i Google Pay. AnalyticsSalesforce wykorzystuje zaawansowaną analitykę opartą na sztucznej inteligencji, zwaną Einstein Analytics, aby skonsolidować CRM, ERP i inne źródła danych w jednym pulpicie nawigacyjnym. Użytkownik otrzymuje stale aktualizowane dane w czasie rzeczywistym, ale nie są one niezwykle elastyczne. Na szczęście, można uzyskać dostęp do standardowych raportów i pulpitów, aby uzyskać dane, które można łatwo wykorzystać. Przyjazny dla SEOSalesforce Commerce Cloud jest łatwy do optymalizacji, ale trzeba się upewnić, że programista witryny jest rzeczywiście priorytetem SEO podczas budowania witryny.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychSalesforce Commerce Cloud ma podejście “mobile-first” i oferuje kilka narzędzi, które pomogą Ci stworzyć przyjazną dla urządzeń mobilnych witrynę sklepową, z której klienci będą mogli korzystać z dowolnego miejsca. IntegracjeSalesforce ma Commerce Cloud marketplace, który zawiera kilka integracji i rozszerzeń, które pomogą Ci zbudować w pełni funkcjonalny biznes eCommerce, o jakim marzysz. Znajdziesz tu integracje do wszystkiego, od analityki i monitorowania witryny, przez personalizację, po wysyłkę i realizację zamówień. Wsparcie technicznePomoc techniczna Salesforce Commerce Cloud jest przeciętna. Odpowiedź może być powolna, a znalezienie rozwiązania zajmuje dużo czasu.? CenySalesforce Commerce Cloud wymaga wyceny.

Innym bardzo popularnym rozwiązaniem eCommerce jest Adobe Commerce (Magento). Istnieją dwie opcje w przypadku Magento-open-source i Magento Commerce. Opcja open-source jest najlepsza dla osób z profesjonalnym doświadczeniem w tworzeniu stron internetowych, więc nie jest tak odpowiednia dla majsterkowiczów, jak niektóre inne platformy. Jest ona zazwyczaj używana w średnich i dużych witrynach eCommerce, które mogą sobie pozwolić na osobę lub dział zajmujący się stronami internetowymi.

Magento ma rozbudowany interfejs back-end i dogłębną listę funkcji. Możesz go rozbudowywać i dostosowywać, jak tylko chcesz. Twój programista powinien być w stanie dostosować Magento do praktycznie każdej potrzeby związanej z handlem elektronicznym. Początkujący użytkownik prawdopodobnie uzna Magento za zniechęcające, ale doświadczeni użytkownicy powinni dość łatwo nauczyć się korzystać z najistotniejszych funkcji. Jak sama nazwa wskazuje, Magento Open Source jest dostępne za darmo. Jeśli potrzebujesz więcej pomocy w zakresie platformy eCommerce, możesz wybrać Magento Commerce. Jest to płatny plan z niestandardowymi cenami, skierowany do dużych firm i przedsiębiorstw. Łatwość użyciaJak już wspomnieliśmy, Magento jest nieco bardziej nastawione na średnio-zaawansowanych i zaawansowanych użytkowników i nie jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli szukasz czegoś, co jest tak przyjazne dla użytkownika jak Shopify. Zaczynając od samej instalacji, Magento wymaga wiedzy na temat FTP i instalacji lokalnej, której przeciętny właściciel firmy eCommerce może nie posiadać. Z drugiej strony, kreator stron ułatwia budowanie wspaniałych witryn. Interfejs użytkownika daje Ci wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoim biznesem eCommerce, od marketingu, przez produkty, po klientów i treści. Przetwarzanie płatnościJuż po wyjęciu z pudełka Adobe Commerce akceptuje zamówienia zakupu, czeki i przekazy pieniężne. Jeśli chcesz akceptować płatności kartą kredytową, musisz dodać bramkę płatności. Platforma posiada wbudowany procesor płatności PayPal/Braintree, ale można do niej dodać wiele innych bramek płatności, takich jak Stripe, Square i inne. AnalitykaMagento integruje się z Google Analytics i zawiera raporty dotyczące sprzedaży, podatków, porzuconych koszyków i nie tylko. Przyjazny dla SEOStandardowe narzędzia SEO są dołączone do Magento. Daje to pełną kontrolę nad adresami URL, automatyczne generowanie sitemap Google i wiele więcej. Możesz edytować meta słowa kluczowe i meta opisy, dodać rich snippets, między innymi, aby poprawić SEO swojej witryny.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychMagento oferuje intuicyjny i łatwy w obsłudze sklep, przyjazną dla urządzeń mobilnych kasę, w pełni responsywne motywy i progresywne aplikacje internetowe.? IntegracjeMagento posiada sklep z rozszerzeniami, w którym znajdziesz darmowe i płatne integracje, które pozwolą Ci rozszerzyć funkcjonalność Twojej witryny eCommerce. Obecnie dostępnych jest ponad 3000 rozszerzeń w takich kategoriach, jak wysyłka, inwentaryzacja, księgowość, marketing i inne. Wsparcie techniczneWersja open-source nie ma zbyt dużego wsparcia technicznego. W rzeczywistości nie istnieje, jeśli szukasz wsparcia w postaci czatu na żywo, telefonu lub poczty elektronicznej. Można za to znaleźć zasoby do samodzielnego wykonania (podręcznik użytkownika, baza wiedzy, dokumenty dla programistów, seminaria internetowe, samouczki itp.) oraz aktywną społeczność użytkowników. CenyKontakt z działem sprzedaży w celu uzyskania prezentacji i cennika Adobe Commerce. Magento Open Source jest darmowy.

Zobacz również:   Ile suchych kwart mieści się w suchym funcie?

PnopCommerce to rozwiązanie typu open-source dla eCommerce, które pozwala na wgranie nieograniczonej liczby produktów, zarządzanie kilkoma sklepami z jednego panelu administracyjnego i zwiększenie sprzedaży dzięki wbudowanym narzędziom marketingowym. Co 6-7 miesięcy twórcy wypuszczają nową wersję oprogramowania eCommerce, aby nadążyć za najnowszymi technologiami i trendami rozwoju.

Commerce oferuje potężne funkcje dla efektywnej sprzedaży B2C i B2B, bez żadnych ograniczeń i jest darmowy. Zawiera wiele narzędzi do profesjonalnego marketingu i zwiększania sprzedaży. Platforma obsługuje wszystkie popularne metody i bramki płatności, a także wiele funkcji wysyłkowych. Umożliwia także obsługę wielu dostawców i sklepów. Łatwość użytkowaniaenopCommerce wymaga trochę czasu na naukę, jeśli chodzi o uruchomienie i obsługę. Platforma jest oprogramowaniem opartym na ASP.

NET, które wymaga hostingu Windows Server. Jest ona również kompatybilna tylko z SQL Server. Jeśli większość z tych rzeczy nie ma dla Ciebie sensu, prawdopodobnie będziesz chciał wybrać inną platformę eCommerce. Przetwarzanie płatnościIstnieje ponad 50 bramek płatności, dzięki czemu możesz akceptować gotówkę, zamówienia zakupu, przekazy pieniężne, Amazon, PayPal, Stripe i inne. AnalyticsnopCommerce zapewnia podstawową analitykę i raportowanie, w tym wydajność produktu, miesięcznych klientów, dzienne/tygodniowe/miesięczne zamówienia, historię płatności i kilka innych.? SEO-friendlyCommerce daje Ci pełną kontrolę nad adresami URL i tagami słów kluczowych, dzięki czemu jest to platforma bardzo przyjazna dla SEO. Dołączona jest również sitemapa, aby wyszukiwarki mogły łatwo przeszukiwać Twoją stronę.? Mobile-friendlynopCommerce oferuje opcje przyjazne dla urządzeń mobilnych bez dodatkowego rozwoju lub integracji. Twoja strona eCommerce jest przyjazna dla urządzeń mobilnych w stanie, w jakim się znajduje. IntegracjeNa rynku nopCommerce istnieje obecnie ponad 100 opcji integracji. Znajdziesz tu zarówno darmowe, jak i płatne opcje dla motywów, GDPR, bramek płatności i wiele innych. Wsparcie nopCommerce jest darmowe i open-source, więc nie oferuje zbyt wiele, jeśli chodzi o dołączone wsparcie. Istnieje jednak wspaniały portal dokumentacji, forum społeczności i usługi wsparcia premium, które można zakupić (z gwarancją odpowiedzi w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku).? CenyBezpłatne i open-source.

Oracle CX Commerce to natywne w chmurze, w pełni funkcjonalne i rozszerzalne rozwiązanie SaaS do obsługi handlu, dostarczane w chmurze Oracle Cloud, obsługujące modele B2C i B2B w ramach jednej platformy. Dzięki niemu można tworzyć innowacyjne doświadczenia związane z marką, zaprojektowane tak, aby spełniały wyjątkowe wymagania firmy. Oracle CX Commerce umożliwia dostarczanie klientom fantastycznych doświadczeń związanych z zakupami w dowolnym miejscu i czasie. Oferuje ujednolicone rozwiązania SaaS, które pozwalają na szybkie wprowadzanie innowacji, dostarczanie bezproblemowych, spersonalizowanych doświadczeń oraz zwiększanie zaangażowania, sprzedaży i lojalności klientów we wszystkich kanałach.

Jeśli jesteś firmą B2B, Oracle CX Commerce zapewnia wszystkie funkcje eCommerce typowe dla B2C, których oczekują kupujący, w połączeniu z funkcjami specyficznymi dla B2B, spełniając unikalne potrzeby Twoje i Twoich klientów.

Oracle CX Commerce łączy wszystkie narzędzia administracyjne w jednym interfejsie, aby uprościć zarządzanie i skonsolidować działania w jednym miejscu. W CX Commerce dostępne są różne “studia” dla programistów i użytkowników biznesowych, z interfejsami użytkownika typu “przeciągnij i upuść”, które usprawniają codzienne zadania. Łatwość obsługiOracle CX Commerce jest przyjazny dla użytkownika i zawiera projekty i funkcje, z których można korzystać bez dużej wiedzy programistycznej. Dostępne są konfigurowalne pulpity, dzięki którym można sprawić, że backend będzie spełniał wszystkie wymagania. Przetwarzanie płatnościOracle CX Commerce integruje się z CyberSource i Chase Paymentech w zakresie przetwarzania kart kredytowych i podarunkowych. Oczywiście, integruje się również z PayPal Express Checkout. Dostępny jest nawet webhook Generic Payment, dzięki któremu można zintegrować się z dostawcami płatności dla kart kredytowych, płatności gotówkowych, kart podarunkowych, faktur i zamówień zakupu oraz systemów kas internetowych. AnalitykaOracle CX Commerce ma świetne opcje analityki i raportowania. W zakładce Raporty można uzyskać dane dotyczące ruchu na stronie, sprzedaży, sprzedanych produktów, zwrotów i wymian oraz wiele innych. Raporty zawierają dane o przychodach, liczbie zamówień i sprzedanych jednostek, promocjach i prawie wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć wydajność swojego biznesu eCommerce. Przyjazny dla SEOW Oracle CX Commerce dostępnych jest kilka narzędzi SEO. Będziesz mógł konfigurować adresy URL, dostosowywać strony 404, ustawiać przekierowania słów kluczowych, dostosowywać znaczniki SEO, kontrolować dostęp do serwerów storefront oraz edytować plik robots.

txt.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychOracle CX Commerce jest zorientowany na urządzenia mobilne i obsługuje rozwiązania responsywne oraz adaptacyjne, takie jak elastyczne siatki, optymalizacja obrazów i układów. IntegracjeOracle posiada Cloud Marketplace z integracjami i rozszerzeniami, które możesz dodać do swojej witryny, aby zwiększyć jej funkcjonalność. Znajdziesz tu integracje w dziesiątkach kategorii, takich jak analityka, sztuczna inteligencja, chatboty, marketing, zarządzanie zamówieniami, aplikacje mobilne i wiele innych. WsparcieOracle posiada obszerną kolekcję filmów, samouczków i dokumentacji w Centrum Pomocy Oracle. Dostępna jest również społeczność online, która umożliwia dzielenie się najlepszymi praktykami i współpracę. Możesz również skontaktować się z firmą Oracle w celu uzyskania wsparcia. CennikSkontaktuj się z Oracle w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat cen.

PrestaShop jest platformą eCommerce z chmurą obliczeniową typu open-source. Obecnie korzysta z niej ponad 300 000 sprzedawców. PrestaShop jest oparta na frameworku Symfony. Zawiera ponad 600 funkcji, a ponad 5 000 modułów i motywów jest dostępnych na rynku. Jako open-source, użytkownicy i programiści mają gwarancję bezpiecznego, skalowalnego, elastycznego i zrównoważonego rozwiązania dla wszystkich projektów eCommerce. PrestaShop Add-ons jest oficjalnym rynkiem PrestaShop. PrestaShop i jej społeczność deweloperów stworzyła te produkty. Podczas gdy podstawowa funkcjonalność PrestaShop jest darmowa, będziesz musiał zapłacić za dodatki, aby Twoja strona była funkcjonalna.

Oczywiście, wszystkie sklepy eCommerce potrzebują rozwiązania do płatności. Możesz łatwo i bezpiecznie zarządzać wszystkimi typami płatności, bezpośrednio z interfejsu back-end, używając PrestaShop Checkout, zbudowanego z PayPal. Łatwość użyciaPrestaShop ma bardziej techniczny backend, co sprawia, że konfiguracja jest nieco trudniejsza niż w przypadku innych opcji eCommerce na naszej liście. Dostarczają jednak demo, aby przeprowadzić Cię przez konfigurację. Po zakończeniu konfiguracji, musisz wybrać moduły, które chcesz mieć w swoim sklepie. To również jest nieco bardziej skomplikowane niż byśmy chcieli i być może będziesz potrzebował programisty, który zajmie się tym za Ciebie. Po skonfigurowaniu wszystkiego tworzenie produktów, zarządzanie zamówieniami i zapasami jest znacznie łatwiejsze. Przetwarzanie płatnościBędziesz musiał użyć konta handlowego lub bramy płatniczej strony trzeciej, ale PrestaShop ma ich ponad 120 na swoim Rynku Dodatków. PrestaShop współpracuje z Stripe i ViaBill, ale oferuje również integrację z PayPal, Apple Pay, Klarna, Authorize.

net, Square i wiele innych. AnalitykaPrestaShop pozwala Ci na segmentację klientów, sprawdzanie danych sprzedaży, monitorowanie poziomów zapasów, a nawet przeglądanie wszystkich koszyków, które są otwarte, ale nie zostały jeszcze zakupione. Możesz również dowiedzieć się, które produkty osiągają najlepsze wyniki, abyś mógł je wyróżnić, jak również zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po Twojej stronie i jak działają Twoje promocje. Możesz nawet szpiegować swoich największych konkurentów. Przyjazny dla SEOPrestaShop posiada przyzwoite funkcje SEO zaraz po wyjęciu z pudełka. Możesz przepisywać adresy URL, edytować meta tytuły i meta opisy oraz ustawiać przekierowania w razie potrzeby. Platforma posiada również ponad 180 modułów, które pomogą Ci poprawić SEO i zapewnić, że jesteś na szczycie SERPów.? Przyjazny dla urządzeń mobilnychPrestaShop ma 3000+ płatnych szablonów, które są dostosowane do urządzeń mobilnych. Zalecamy wybranie jednego z nich, ponieważ darmowy szablon, który jest dostarczany domyślnie, nie jest zoptymalizowany dla urządzeń mobilnych. IntegracjeJak już wspomnieliśmy, PrestaShop oferuje mnóstwo darmowych i płatnych integracji na swoim rynku. Ważne jest, aby zauważyć, że moduły są tworzone przez wielu różnych deweloperów, więc możesz napotkać problemy z kompatybilnością. WsparciePoziom wsparcia, jaki otrzymasz w PrestaShop, zależy od planu, którego używasz. Oczekuj 250$/miesiąc za trzy godziny wsparcia. Możesz również zapłacić 399$/rok za sześć godzin wsparcia. PrestaShop posiada społeczność online, która może pomóc w samodzielnym rozwiązaniu niektórych problemów. CenyDarmowe.

Zobacz filmy na podobne tematy: