Spis treści
Aplikacje Miva
Shipbob jest technologią 3pl, która zapewnia 2-dniową wysyłkę markom e-commerce sprzedającym za pośrednictwem strony internetowej i innych rynków, zachowując pełną kontrolę nad marką i informacjami o klientach. dzięki sieci realizacji zamówień w całych Stanach Zjednoczonych firma shipbob wysyła miliony zamówień miesięcznie dla szybko rozwijających się marek e-commerce. obecnie sprzedawcy muszą korzystać z shipstation lub ich api z shipbob, aby połączyć się bezpośrednio z miva.
shipbob działa w trzech krokach:dzięki sellercloud możesz uprościć katalog, zapasy, magazyn, raporty, realizację zamówień i wiele innych czynności. usprawnia on każdą część przepływu pracy w e-handlu. jest wielokanałowy i dostępny na wszystkich głównych platformach zakupowych, więc jeśli nie masz mivy, powinieneś znaleźć sellercloud w swoim sklepie z aplikacjami.
Zaprojektowany dla każdego modelu biznesowego, od firm rozpoczynających działalność, przez przedsiębiorstwa, po firmy realizujące zamówienia. pomaga zautomatyzować wysyłkę. możesz synchronizować zamówienia ze wszystkich rynków w jeden scentralizowany widok, filtrować zamówienia, tworzyć partie i drukować niestandardowe dokumenty pakowania. możesz drukować i wysyłać w ciągu kilku sekund. umożliwia wyświetlanie różnych metod dla różnych typów klientów lub w oparciu o pozycje w koszyku, sumę zamówienia, wybraną opcję wysyłki, podszywanie się, typ karty kredytowej itp.
Możesz tworzyć zmienne do użycia w złożonych wyrażeniach, w tym zmienne typu referencyjnego jako skróty obiektów nopcommerce. możesz pokazać klientowi wyłączoną opcję płatności z tekstem opisującym przyczynę. Stripe Card Payment pozwala na współpracę z bramką płatniczą stripe w celu przyjmowania płatności za pomocą kart. obsługują one większość kart, takich jak visa, mastercard, american express, union pay karty kredytowe i debetowe itp. wtyczka ma prosty interfejs użytkownika i synchronizuje się ze wszystkimi nowoczesnymi przeglądarkami i urządzeniami. stripe chroni informacje o kartach klientów dzięki zgodności z pci.
Możesz szybko i bezpiecznie zbierać informacje o płatnościach klientów na stronie internetowej lub telefonie komórkowym i tworzyć opłaty po stronie serwera w ponad 135 walutach.
Menedżer feedów pomaga eksportować produkty ze sklepu do kanałów danych csv, txt i xml. jest wyposażony w 62 wstępnie skonfigurowane szablony, takie jak google shopping (xml i csv), google product inventory, ebay, facebook (reklamy i katalogi w wielu językach), google product review feeds, bing, amazon ads i inne.
Jako właściciel sklepu możesz również tworzyć własne szablony feedów (w formatach csv, xml, json i xlsx).
Menedżer feedów obejmuje filtrowanie atrybutów produktów, filtrowanie produktów i kategorii, mapowanie atrybutów feedów na produkt (lub kategorię), wiele plików feedów na sklep, a także inne funkcje. eksport 50000 produktów zajmie około 15 minut, jeśli pliki obrazów są przechowywane na dysku.
Aplikacje Shopify
Candy rack pomaga w upsellingu i cross-sellingu klientów, oferując dodatkowe usługi, darmowe prezenty i/lub pakiety powiązanych produktów (często kupowanych razem). możesz tworzyć skuteczne upsellery produktów, cross-sellery usług i pakiety, aby zwiększyć sprzedaż. skorzystaj z gotowych upsellerów lub zaprojektuj własne.
Korzystając z candy rack, możesz jednym kliknięciem upsellować powiązane usługi, takie jak pakowanie prezentów, wsparcie premium i inne, aby zwiększyć wartość zamówienia. Możesz sprzedawać produkty powiązane jako pakiet (często kupowane razem), na przykład baterie, które są produktem powiązanym z dowolnym gadżetem elektronicznym.
seo optimizer automatycznie wprowadza ulepszenia seo. instaluje się go jednym kliknięciem, więc możesz go skonfigurować w kilka minut i mieć pewność, że Twoje seo jest stale monitorowane i optymalizowane. posiada zarówno plan darmowy, jak i pro. plan pro jest przeznaczony dla każdego sklepu shopify, który chce, aby google stało się źródłem darmowego, wysoko wykwalifikowanego ruchu. aplikacja zapewni, że jesteś przygotowany na sukces seo on-page. będzie ona stale monitorować i automatycznie optymalizować twój sklep, aby zapewnić, że spełniasz najlepsze praktyki google w zakresie technicznego seo. jednakże twórcy seo optimizer podkreślają, że nie buduje on backlinków dla twojego sklepu, ponieważ budowanie backlinków jest procesem ręcznym, który może zająć miesiące, jeśli nie lata poświęcenia, aby osiągnąć wysoką pozycję strony. Jednak aplikacja automatycznie optymalizuje Twój sklep każdego dnia, w przeciwieństwie do ręcznego logowania i majstrowania przy ustawieniach seo.
social proof & sales pop nudge jest nadal określany jako nudgify na całej swojej stronie sprzedażowej, więc dla zwięzłości będziemy odnosić się do niego w ten sposób również tutaj. nudgify zwiększa Twoją sprzedaż i liczbę rejestracji dzięki potężnym powiadomieniom, tj, “Możesz wybrać z biblioteki nudges, aby wyświetlić ostatnie sprzedaże (“sales pops”), pokazać, które produkty się wyprzedają, i zainstalować wyskakujące okienko darmowej dostawy.
Po prostu wybierasz z biblioteki nudges i umieszczasz nudges na dowolnej stronie. nudgify pokazuje dane na żywo, więc klienci mogą zobaczyć, jak bardzo zajęty jest Twój sklep lub ile produktu pozostało w magazynie. możesz również tworzyć własne niestandardowe nudges.
Jest kilka rzeczy, które mogą pójść źle w sklepie internetowym. Nieprawidłowo skonfigurowana aplikacja lub motyw mogą wprowadzić niezamierzone zmiany, które spowodują uszkodzenie sklepu. możesz nieumyślnie usunąć całą kategorię zamiast tylko jednego produktu. lub złośliwy haker lub niezadowolony pracownik może usunąć wszystkie listy produktów.
rewind to aplikacja shopify, która pomaga Ci automatycznie tworzyć kopię zapasową całego sklepu każdego dnia, dzięki czemu wystarczy kilka kliknięć, aby przywrócić sklep do poprzedniego stanu. jako właściciel sklepu, możesz wybrać opcję przywrócenia tylko pojedynczego elementu, kategorii produktów lub całego sklepu do odzyskania.
rewind jest używany przez ponad 65,000 sklepów shopify, w tym takie firmy jak gymshark, pampers, charmin i mvmt. ceny zaczynają się od 3$/miesiąc i rosną w zależności od miesięcznej wielkości zamówień w Twoim sklepie. woocommerce multi-currency jest rozszerzeniem woocommerce, które umożliwia zmianę walut i przeliczanie kursów w locie. Używa przeliczonych cen podczas płatności, więc klienci płacą w wybranej przez siebie walucie. Użytkownicy Twojej strony mogą wybrać walutę za pomocą widgetu na pasku bocznym, zobaczyć automatycznie przeliczone ceny i zapłacić w wybranej walucie.
Jeżeli jesteś administratorem strony, możesz dodać dodatkowe waluty, zachowując ceny bazowe w domyślnej walucie sklepu, zaokrąglając ceny po przeliczeniu, dodając prowizję za przeliczenie i stosując “urok cenowy”. boczny koszyk woocommerce jest wtyczką woocommerce o otwartym kodzie źródłowym, która umożliwia użytkownikom dostęp do pozycji koszyka z dowolnego miejsca na stronie. wtyczka jest w całości oparta na ajaxie.
Jest w pełni konfigurowalna. Możesz wybrać, co chcesz pokazać w koszyku, ukryć koszyk na określonych stronach i ustawić szerokość koszyka, wysokość, kolory i rzeczywiście prawie wszystko w jego układzie. wszystko jest już skonfigurowane. po prostu aktywuj wtyczkę i gotowe. jeśli potrzebujesz przetłumaczyć koszyk, możesz użyć dowolnej wtyczki innej firmy, takiej jak loco translate, aby uzyskać bezproblemowe tłumaczenia.
Wtyczka google analytics enhanced ecommerce dla woocommerce pozwala firmom w pełni wykorzystać google analytics – rozszerzoną funkcję ecommerce. ta wtyczka pomaga w integracji google analytics z Twoimi sklepami woocommerce bez wysiłku.
Nie jest wymagane kodowanie i nie musisz zatrudniać programisty do konfiguracji. możesz skonfigurować wtyczkę w ciągu mniej niż pięciu minut i za pomocą jednego kliknięcia z backendu wordpress.
Wtyczka google analytics enhanced ecommerce śledzi całą podróż użytkownika w Twoim sklepie ecommerce. możesz śledzić wydajność swoich działań merchandisingowych, monitorując, jak niektóre produkty radzą sobie na stronie głównej lub stronie listy produktów i podejmować świadome decyzje dotyczące merchandisingu. Dowód społeczny pomaga właścicielom sklepów internetowych zwiększyć konwersje i sprzedaż, wyświetlając bieżące i ostatnie działania klientów w formie komunikatów. pokazuje statystyki w czasie rzeczywistym, takie jak licznik zakupu towarów, licznik przeglądania towarów, licznik wyszczególniający stan towarów oraz komunikat o zniżce na produkty.
Możesz użyć go do wygenerowania wyskakującego komunikatu pokazującego, kto co kupił. kupujący widzą komunikat i podświadomie zaczynają bardziej ufać sklepowi, ponieważ widzą, że inni kupują produkty.
Nowe produkty i bestsellery to ulepszony sposób wyświetlania klientom nowych i najlepiej sprzedających się produktów. możesz wyświetlać dowolne produkty. aplikacja zawiera suwaki z bestsellerami i nowymi produktami dla całego sklepu lub poszczególnych kategorii.
Aplikacja umożliwia automatyczne wypełnianie i regularne aktualizowanie suwaków na podstawie statystyk sklepu. umożliwia niezależne umieszczanie suwaków na stronach internetowych innych firm w celu promowania produktów w Internecie.
Aplikacja nowe produkty i bestsellery jest w pełni konfigurowalna, od prostego wyglądu i wyboru zawartości sliderów, aż po opracowanie skomplikowanych stylów i zmiany w mechanice działania sliderów.
Tabber ma stosunkowo proste zadanie, które może być bardzo korzystne dla niektórych witryn ecommerce. dodaje zakładki do opisów produktów. umożliwia szybkie dodawanie zakładek za pomocą prostych shortcodes przy użyciu kilku dostosowywanych motywów zakładek. możesz użyć opcjonalnych ikon z font awesome.
Uruchamiasz nową zakładkę w opisie produktu, dodając specjalny “shortcode”, na przykład [tab name=”features”]. następnie wybierasz motyw zakładki i dostosowujesz go w panelu sterowania sklepu. będzie to domyślny motyw zakładki stosowany do wszystkich zakładek dodawanych do opisów produktów. Ikony, nazwy i kolory zakładek można zmieniać dla każdego produktu za pomocą opcji shortcode.
shipbob to firma 3pl obsługująca technologię, która zapewnia 2-dniową wysyłkę markom z branży e-commerce sprzedającym za pośrednictwem witryny internetowej i innych platform rynkowych, zachowując pełną kontrolę nad marką i informacjami o klientach. Obecnie sprzedawcy muszą korzystać z shipstation lub ich api z shipbob, aby połączyć się bezpośrednio z miva.
shipbob działa w trzech krokach:
Z sellercloud możesz uprościć katalog, zapasy, magazyn, raporty, realizację zamówień i wiele więcej. Jest to rozwiązanie omnichannel i dostępne na wszystkich głównych platformach zakupowych, więc jeśli nie masz mivy, powinieneś znaleźć sellercloud w swoim sklepie z aplikacjami.
Możesz używać go do zarządzania wszystkimi zapasami i realizacją zamówień z jednej platformy. oferuje jeden punkt wejścia dla wszystkich specyfikacji produktów. Desktopshipper sprawia, że zakupy za pośrednictwem wielu przewoźników stają się bezproblemowe. jest to rozwiązanie internetowe i lokalne, które importuje zamówienia ze sklepu miva, porównuje obniżone stawki i generuje etykiety.
Zaprojektowany dla każdego modelu biznesowego, od firm rozpoczynających działalność, przez przedsiębiorstwa, po firmy realizujące zamówienia. pomaga zautomatyzować wysyłkę. możesz synchronizować zamówienia ze wszystkich rynków w jeden scentralizowany widok, filtrować zamówienia, tworzyć partie i drukować niestandardowe dokumenty pakowania. możesz drukować i wysyłać w ciągu kilku sekund. umożliwia wyświetlanie różnych metod dla różnych typów klientów lub w oparciu o pozycje w koszyku, sumę zamówienia, wybraną opcję wysyłki, podszywanie się, typ karty kredytowej itp.
Możesz tworzyć zmienne do użycia w złożonych wyrażeniach, w tym zmienne typu referencyjnego jako skróty obiektów nopcommerce. możesz pokazać klientowi wyłączoną opcję płatności z tekstem opisującym powód. płatność kartą stripe pozwala na współpracę z bramką płatności stripe w celu akceptacji płatności za pomocą kart. obsługują one większość kart, takich jak visa, mastercard, american express, union pay karty kredytowe i debetowe itp. Wtyczka ma prosty interfejs użytkownika i synchronizuje się ze wszystkimi nowoczesnymi przeglądarkami i urządzeniami. stripe chroni informacje o kartach klientów dzięki zgodności z pci.
Możesz szybko i bezpiecznie zbierać informacje o płatnościach klientów na stronie internetowej lub mobilnej i tworzyć opłaty po stronie serwera w ponad 135 walutach.
Menedżer feedów pomaga eksportować produkty ze sklepu do kanałów danych csv, txt i xml. Zawiera on 62 wstępnie skonfigurowane szablony, takie jak google shopping (xml i csv), google product inventory, ebay, facebook (reklamy i katalogi w wielu językach), google product review feeds, bing, amazon ads i inne.
Jako właściciel sklepu możesz tworzyć własne szablony kanałów (w formatach csv, xml, json i xlsx).
Menedżer feedów zawiera filtrowanie atrybutów produktów, filtrowanie produktów i kategorii, mapowanie atrybutów feedów na produkt (lub kategorię), wiele plików feedów na sklep, wraz z innymi funkcjami. eksport 50000 produktów zajmie około 15 minut, jeśli pliki obrazów są przechowywane na dysku.
Aplikacje nopcommerce
Payment director pozwala właścicielowi sklepu warunkowo określić, które metody płatności pokazać klientowi i obliczyć dodatkowe opłaty za płatności. umożliwia wyświetlanie różnych metod dla różnych typów klientów lub na podstawie pozycji w koszyku, sumy zamówienia, wybranej opcji wysyłki, podszywania się, typu karty kredytowej itp.
Możesz tworzyć zmienne do użycia w złożonych wyrażeniach, w tym zmienne typu referencyjnego jako skróty obiektów nopcommerce. Możesz pokazać klientowi wyłączoną opcję płatności z tekstem opisującym przyczynę. płatność kartą stripe umożliwia współpracę z bramką płatności stripe w celu przyjmowania płatności przy użyciu kart. obsługują one większość kart, takich jak visa, mastercard, american express, union pay karty kredytowe i debetowe itp. wtyczka posiada prosty interfejs użytkownika i synchronizuje się ze wszystkimi nowoczesnymi przeglądarkami i urządzeniami. stripe chroni informacje o kartach klientów dzięki zgodności z pci.
Możesz szybko i bezpiecznie zbierać informacje o płatnościach klientów na stronie internetowej lub telefonie komórkowym i tworzyć opłaty po stronie serwera w ponad 135 walutach.
Menedżer feedów pomaga eksportować produkty ze sklepu do kanałów danych csv, txt i xml. jest wyposażony w 62 wstępnie skonfigurowane szablony, takie jak google shopping (xml i csv), google product inventory, ebay, facebook (reklamy i katalogi w wielu językach), google product review feeds, bing, amazon ads i inne.
Jako właściciel sklepu możesz również tworzyć własne szablony feedów (w formatach csv, xml, json i xlsx).
Menedżer feedów obejmuje filtrowanie atrybutów produktów, filtrowanie produktów i kategorii, mapowanie atrybutów feedów na produkt (lub kategorię), wiele plików feedów na sklep, a także inne funkcje. eksport 50000 produktów zajmie około 15 minut, jeśli pliki obrazów są przechowywane na dysku.
Aplikacje Woocommerce
Woocommerce multi-currency to rozszerzenie Woocommerce, które umożliwia przełączanie walut i przeliczanie kursów w locie. używa przeliczonych cen podczas kasy, więc klienci płacą w wybranej przez siebie walucie. użytkownicy Twojej witryny mogą wybrać walutę za pomocą widżetu paska bocznego, zobaczyć automatycznie przeliczone ceny i zapłacić w wybranej walucie.
Jeżeli jesteś administratorem strony, możesz dodać dodatkowe waluty, zachowując ceny bazowe w domyślnej walucie sklepu, zaokrąglając ceny po przeliczeniu, dodając prowizję za przeliczenie i stosując “urok cenowy”. boczny koszyk woocommerce jest wtyczką woocommerce o otwartym kodzie źródłowym, która umożliwia użytkownikom dostęp do pozycji koszyka z dowolnego miejsca na stronie. wtyczka jest w całości oparta na ajaxie.
Jest w pełni konfigurowalna. Możesz wybrać, co chcesz pokazać w koszyku, ukryć koszyk na określonych stronach i ustawić szerokość koszyka, wysokość, kolory i rzeczywiście prawie wszystko w jego układzie. wszystko jest już skonfigurowane. po prostu aktywuj wtyczkę i gotowe. jeśli potrzebujesz przetłumaczyć koszyk, możesz użyć dowolnej wtyczki innej firmy, takiej jak loco translate, aby uzyskać bezproblemowe tłumaczenia.
Wtyczka google analytics enhanced ecommerce dla woocommerce pozwala firmom w pełni wykorzystać google analytics – rozszerzoną funkcję ecommerce. ta wtyczka pomaga w integracji google analytics z Twoimi sklepami woocommerce bez wysiłku.
Nie jest wymagane kodowanie i nie musisz zatrudniać programisty do konfiguracji. możesz skonfigurować wtyczkę w ciągu mniej niż pięciu minut i za pomocą jednego kliknięcia z backendu wordpress.
Wtyczka google analytics enhanced ecommerce śledzi całą podróż użytkownika w Twoim sklepie ecommerce. Możesz śledzić wydajność swoich działań merchandisingowych, monitorując, jak określone produkty radzą sobie na stronie głównej lub stronie z listą produktów, i podejmować świadome decyzje dotyczące merchandisingu. dowód społeczny pomaga właścicielom sklepów internetowych zwiększyć konwersje i sprzedaż, wyświetlając bieżące i ostatnie działania klientów w formie wiadomości. pokazuje statystyki w czasie rzeczywistym, takie jak licznik zakupu towarów, licznik oglądania towarów, licznik wyszczególniający stan towarów oraz wiadomość o zniżce na produkt.
Możesz użyć go do wygenerowania wyskakującego komunikatu pokazującego, kto co kupił. kupujący widzą ten komunikat i podświadomie zaczynają bardziej ufać sklepowi, ponieważ widzą, że inni kupują produkty.
Nowe produkty i bestsellery to ulepszony sposób wyświetlania klientom nowych i najlepiej sprzedających się produktów. możesz wyświetlać dowolne produkty. Aplikacja posiada suwaki z bestsellerami i nowymi produktami dla całego sklepu lub poszczególnych kategorii.
Aplikacja posiada funkcję automatycznego wypełniania i regularnego aktualizowania suwaków na podstawie statystyk Twojego sklepu. umożliwia niezależne umieszczanie suwaków na stronach internetowych innych firm w celu promowania Twoich produktów w internecie.
Nowe produkty i bestsellery są w pełni konfigurowalne, od prostego wyglądu i wyboru zawartości Twoich suwaków, aż po opracowanie skomplikowanych stylów i zmian w mechanice działania suwaków.
Tabber ma stosunkowo proste zadanie, które może być bardzo korzystne dla niektórych witryn ecommerce. dodaje on zakładki do opisów produktów. pozwala szybko dodawać zakładki za pomocą prostych shortcodes, korzystając z kilku dostosowywanych motywów zakładek. można używać opcjonalnych ikon z font awesome.
Uruchamiasz nową zakładkę w opisie produktu, dodając specjalny “shortcode”, na przykład [tab name=”features”]. Będzie to domyślny motyw zakładki stosowany do wszystkich zakładek dodawanych do opisów produktów. ikony, nazwy i kolory zakładek można zmieniać dla każdego produktu, korzystając z opcji shortcode.
shipbob to firma 3pl, która oferuje 2-dniową wysyłkę markom z branży ecommerce, sprzedającym za pośrednictwem strony internetowej i innych platform rynkowych, zachowując pełną kontrolę nad marką i informacjami o klientach. Obecnie sprzedawcy muszą korzystać z shipstation lub ich api z shipbob, aby połączyć się bezpośrednio z miva.
shipbob działa w trzech krokach:
Dzięki chmurze sellercloud możesz uprościć katalog, zapasy, magazyn, raporty, realizację zamówień i wiele więcej. Jest on dostępny we wszystkich głównych platformach zakupowych, więc jeśli nie masz mivy, powinieneś znaleźć sellercloud w swoim sklepie z aplikacjami.
Możesz używać go do zarządzania wszystkimi zapasami i realizacją zamówień z jednej platformy. oferuje on jeden punkt wejścia dla wszystkich specyfikacji produktów. oferuje on zbyt wiele funkcji, aby je tu wymienić, ale są to między innymi:Desktopshipper sprawia, że zakupy z wieloma przewoźnikami nie wymagają wysiłku. Jest to rozwiązanie internetowe i stacjonarne, które importuje zamówienia ze sklepu miva, porównuje zniżki i generuje etykiety.
Jest przeznaczone dla każdego modelu biznesowego, od firm rozpoczynających działalność, przez przedsiębiorstwa, po firmy realizujące zamówienia. pomaga zautomatyzować wysyłkę. możesz synchronizować zamówienia ze wszystkich rynków w jeden scentralizowany widok, filtrować zamówienia, tworzyć partie i drukować niestandardowe listy przewozowe. Możesz drukować i wysyłać w ciągu kilku sekund. dyrektor płatności pozwala właścicielowi sklepu warunkowo określić, które metody płatności pokazać klientowi i obliczyć dodatkowe opłaty za płatności. pozwala wyświetlać różne metody dla różnych typów klientów lub na podstawie pozycji w koszyku, sumy zamówienia, wybranej opcji wysyłki, podszywania się, typu karty kredytowej itp.
Możesz tworzyć zmienne do użycia w złożonych wyrażeniach, w tym zmienne typu referencyjnego jako skróty obiektów nopcommerce. możesz pokazać klientowi wyłączoną opcję płatności z tekstem opisującym powód. płatność kartą stripe pozwala na współpracę z bramką płatności stripe w celu przyjmowania płatności za pomocą kart. obsługują one większość kart, takich jak visa, mastercard, american express, union pay karty kredytowe i debetowe itp. wtyczka ma prosty interfejs użytkownika i synchronizuje się ze wszystkimi nowoczesnymi przeglądarkami i urządzeniami. stripe chroni informacje o kartach klientów dzięki zgodności z pci.
Możesz szybko i bezpiecznie zbierać informacje o płatnościach klientów na stronie internetowej lub mobilnej i tworzyć opłaty po stronie serwera w ponad 135 walutach.
Menedżer feedów pomaga eksportować produkty ze sklepu do kanałów danych csv, txt i xml. zawiera 62 wstępnie skonfigurowane szablony, takie jak google shopping (xml i csv), google product inventory, ebay, facebook (reklamy i katalogi dla wielu języków), google product review feeds, bing, amazon ads i inne.
Jako właściciel sklepu możesz również tworzyć własne szablony feedów (w formatach csv, xml, json i xlsx).
Menedżer feedów obejmuje filtrowanie atrybutów produktów, filtrowanie produktów i kategorii, mapowanie atrybutów feedów na produkt (lub kategorię), wiele plików feedów na sklep, a także inne funkcje. eksport 50000 produktów zajmie około 15 minut, jeśli pliki obrazów są przechowywane na dysku.