Trustpilot

Trustpilot

Trustpilot wyświetla tekstowe recenzje klientów. recenzje mogą być zamawiane przez firmy, które chcą budować silne i przejrzyste relacje, lub tworzone przez klientów, którzy mają własne konta. każda recenzja jest oceniana pięcioma gwiazdkami. recenzje są publikowane natychmiast, dzięki czemu trustpilot jest potężnym narzędziem social proof, umożliwiającym otwarte rozmowy na temat jakości produktów i usług oferowanych przez firmy. Trustpilot oferuje darmowy plan z podstawowymi raportami, 2 widgetami trustbox i podstawowymi raportami. trustpulse określany jest jako “platforma uczciwego marketingu”. I choć może się to wydawać wzniosłym tytułem, trustpulot spełnia swoje zadanie. Poza szybką, 5-minutową konfiguracją, oferuje powiadomienia o zakupach, analizę i konwersję oraz komunikaty o działaniach. trustpulse posiada również funkcję inteligentnego targetowania, która pozwala markom na dotarcie do odwiedzających w odpowiednim czasie, aby zwiększyć konwersję. kluczowe funkcjestrupulse wycenaPonieważ 95% kupujących czyta opinie online przed dokonaniem zakupu, a 91% osób w wieku 18-34 lat ufa dowodom społecznym w sieci tak samo, jak rekomendacjom bliskich osób, nie ulega wątpliwości, że dowody społeczne mogą zmienić oblicze Twojej firmy. Aby w pełni wykorzystać ten potężny instrument marketingowy, potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Każde z 14 narzędzi oprogramowania social proof z naszej listy pomoże Ci udoskonalić przekaz marketingowy i wykorzystać moc social proof.

Trustpulse

Trustpulse jest określany mianem “platformy uczciwego marketingu”. i choć może się to wydawać wzniosłym tytułem, trustpulse staje na wysokości zadania. poza szybką, 5-minutową konfiguracją, oferuje powiadomienia o zakupach, analizach i konwersji oraz komunikaty o działaniach. jest również łatwy w dostosowaniu, dzięki czemu każdy element można dostosować do własnych wymagań. trustpulse posiada również funkcję inteligentnego targetowania. dzięki niej marki mogą kierować użytkowników w odpowiednich momentach, co pomaga zwiększyć konwersje.95% kupujących czyta opinie w sieci przed dokonaniem zakupu, a 91% osób w wieku 18-34 lat ufa dowodom społecznym w sieci tak samo, jak rekomendacjom bliskich osób. dowód społeczny może zmienić oblicze Twojej firmy. aby w pełni wykorzystać tę potężną taktykę marketingową, potrzebujesz odpowiednich narzędzi. każdy z 14 programów do weryfikacji społecznej z naszej listy pomoże Ci udoskonalić przekaz marketingowy i wykorzystać moc dowodów społecznych.

Zobacz filmy na podobne tematy:

Zobacz również:   Skąd kraje wiedzą, kiedy mają przewagę komparatywną w produkcji dobrej grupy wyborów odpowiedzi?