Edukacyjna baza wiedzy

Użyj kodu QR jako prostego sposobu na znalezienie adresu

Użyj kodu QR jako prostego sposobu na znalezienie adresu

Większość z nas korzysta obecnie z Map Google lub innych usług mapowania online, aby ułatwić sobie poruszanie się po okolicy. Wpisanie adresu firmy może jednak stanowić wyzwanie, zwłaszcza na małym ekranie telefonu.

O wiele łatwiej jest po prostu zeskanować kod QR, aby skierować mapę online do właściwej lokalizacji. Jest to bardzo pomysłowe wykorzystanie kodu QR przez Stupid, grupę młodych twórców z Wielkiej Brytanii. Połączyli oni kody QR z kartkami okolicznościowymi, aby stworzyć odpowiednik starej “taśmy z mikserem”, którą kiedyś wysyłałeś swojej ukochanej osobie.

Kartki okolicznościowe wykorzystują w swoim projekcie gigantyczny kod QR. Kiedy odbiorca zeskanuje kod QR, zostanie przekierowany do spersonalizowanej listy odtwarzania na Spotify. Listę można zmodyfikować tak, aby odpowiadała gustom osoby, której wręczamy kartkę.

Kodów QR można używać z innymi przykładami nowoczesnych technologii, aby w pełni wykorzystać możliwości swoich urządzeń. Niektóre muzea i inne miejsca turystyczne zaczynają to odkrywać.

Muzea idą z duchem czasu. Niektóre z nich z trudem przyciągały młodych ludzi i musiały eksperymentować z nowymi sposobami uatrakcyjnienia swoich ekspozycji.

Muzeum w Sukiennicach w Polsce odniosło duży sukces, z powodzeniem wzbogacając swoje obrazy o dodatkowe informacje. Każdy obraz ma kod QR, który łączy się z aplikacją dostosowaną do jego potrzeb. Zwiedzający mogą korzystać z telefonów podczas wizyty w muzeum, aby odkryć dodatkowe informacje/rozrywkę na temat obrazów. Gdy zwiedzający chce dowiedzieć się czegoś więcej o obrazie, skanuje telefonem odpowiedni kod QR. Następnie ogląda obraz “przez” swój telefon. Aplikacja dodaje jednak do tego, co widzą, dodatkowe informacje. Są to jednak nie tylko słowa. Często oglądają oni “sfilmowane” interakcje na obrazie, np. zespół muzeum ożywił swoje obrazy i przedstawił ich historie za pomocą aktorów nałożonych na prawdziwe obrazy w aplikacji.

Kodów QR można używać do wysyłania wiadomości – tekstowych lub e-mailowych. Użytkownik zobaczy właściwą wiadomość dopiero po zeskanowaniu kodu QR. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wiadomości SMS, które zwykle trudno byłoby utworzyć ze względu na brak dostępnych znaków.

Usuwa to również wiadomość ze skrzynki odbiorcy, co oznacza, że będzie on miał do niej dostęp bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta (zakładając, że ma dostęp do Internetu).

Możesz użyć kodu QR do przekazania kuponów swoim klientom (lub potencjalnym klientom). To duże ułatwienie dla osób, które mogą zapomnieć zabrać ze sobą do sklepu tradycyjny kupon. Kod QR można umieścić na plakacie, ulotce, broszurze lub w biuletynie. Zostanie on zakodowany tak, aby zawierał kod kuponu lub adres URL sklepu internetowego, w którym kod zostanie zastosowany już przy kasie. Można go nawet wykorzystać do retargetowania klientów online na Facebooku i w Google.

Dodanie kodów QR do opakowań po zakupach, które umożliwiają klientom skanowanie i ponowne napełnianie lub zamawianie produktów ze sklepu internetowego, może pomóc w utrzymaniu klientów. Działa to szczególnie dobrze w przypadku wykorzystania geolokalizacji w połączeniu z kodami QR. Ten sam kod może wyświetlać różne informacje w zależności od lokalizacji klienta.

To oznacza, że jeśli ktoś zeskanuje kod QR w sklepie, może on podawać informacje o produkcie, zachęcając do jego zakupu. Ten sam kod QR może podawać inne informacje, gdy osoba ta otrzyma produkt do domu, np. oferując zniżkę na następny zakup.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR, aby zachęcić klientów do pozostawiania recenzji. Mogą one dołączyć metkę z kodem QR do kupowanego przedmiotu (lub dodać ją do dokumentacji lub opakowania produktu). Zawierałaby ona zarówno kod QR, jak i wiadomość o następującej treści: “Zeskanuj kod, aby ocenić nas na Yelp”. Gdy klient zeskanuje kod QR swoim telefonem, zostanie przeniesiony na stronę z recenzjami dotyczącymi danego produktu.

Szybki sposób na pobranie aplikacji

Niektórzy twórcy oprogramowania zaczęli wykorzystywać kody QR w reklamach swoich aplikacji. Decydują się oni na użycie kodu QR zamiast tradycyjnego linku do sklepu App Store jako części reklamy.

Angry Birds zrobiły to, aby zachęcić ludzi do pobrania gry na swoje telefony. W reklamie wykorzystano kolorowy kod QR, który przenosił użytkownika bezpośrednio na odpowiednią stronę pobierania aplikacji zarówno w sklepie IOS, jak i Google Play.

To prawdopodobnie najlepiej sprawdza się w przypadku aplikacji, które są już dobrze znane i nie muszą przeznaczać znacznej części reklamy na objaśniające informacje reklamowe lub obszerne zdjęcia gry.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR jak elektroniczną wizytówkę. Może to być szczególnie przydatne w miejscach takich jak targi lub wystawy. Adres firmy i dane kontaktowe można umieścić w kodzie QR na stoisku. Wystarczy go zeskanować, aby zebrać dane. Alternatywą jest umieszczenie kodu QR na wizytówce, którą można zeskanować, aby wprowadzić dane do swojego CRM lub innych elektronicznych kanałów kontaktu. Możesz nawet ustawić kod QR tak, aby automatycznie wybierał Twój numer z telefonu osoby, która go zeskanuje.

Większość z nas korzysta obecnie z Google Maps lub innej formy usługi mapowania online, aby pomóc sobie znaleźć drogę. Wpisanie adresu firmy może być jednak trudne, zwłaszcza na małym ekranie telefonu.

O wiele łatwiej jest po prostu zeskanować kod QR, aby skierować mapę online do właściwej lokalizacji. Jest to bardzo pomysłowe wykorzystanie kodu QR przez Stupid, grupę młodych twórców z Wielkiej Brytanii. Połączyli oni kody QR z kartkami okolicznościowymi, aby stworzyć odpowiednik starej “taśmy z mikserem”, którą kiedyś wysyłałeś swojej ukochanej osobie.

Kartki okolicznościowe wykorzystują w swoim projekcie gigantyczny kod QR. Kiedy odbiorca zeskanuje kod QR, zostanie przekierowany do spersonalizowanej listy odtwarzania na Spotify. Listę można zmodyfikować tak, aby odpowiadała gustom osoby, której wręczamy kartkę.

Kodów QR można używać z innymi przykładami nowoczesnych technologii, aby w pełni wykorzystać możliwości swoich urządzeń. Niektóre muzea i inne miejsca turystyczne zaczynają to odkrywać.

Muzea idą z duchem czasu. Niektóre z nich z trudem przyciągały młodych ludzi i musiały eksperymentować z nowymi sposobami uatrakcyjnienia swoich ekspozycji.

Muzeum w Sukiennicach w Polsce odniosło duży sukces, z powodzeniem wzbogacając swoje obrazy o dodatkowe informacje. Każdy obraz ma kod QR, który łączy się z aplikacją dostosowaną do jego potrzeb. Zwiedzający mogą korzystać z telefonów podczas wizyty w muzeum, aby odkryć dodatkowe informacje/rozrywkę na temat obrazów. Gdy zwiedzający chce dowiedzieć się czegoś więcej o obrazie, skanuje telefonem odpowiedni kod QR. Następnie ogląda obraz “przez” swój telefon. Aplikacja dodaje jednak do tego, co widzą, dodatkowe informacje. Są to jednak nie tylko słowa. Często oglądają oni “sfilmowane” interakcje na obrazie, np. zespół muzeum ożywił swoje obrazy i przedstawił ich historie za pomocą aktorów nałożonych na prawdziwe obrazy w aplikacji.

Kodów QR można używać do wysyłania wiadomości – tekstowych lub e-mailowych. Użytkownik zobaczy właściwą wiadomość dopiero po zeskanowaniu kodu QR. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wiadomości SMS, które zwykle trudno byłoby utworzyć ze względu na brak dostępnych znaków.

Usuwa to również wiadomość ze skrzynki odbiorcy, co oznacza, że będzie on miał do niej dostęp bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta (zakładając, że ma dostęp do Internetu).

Możesz użyć kodu QR do przekazania kuponów swoim klientom (lub potencjalnym klientom). To duże ułatwienie dla osób, które mogą zapomnieć zabrać ze sobą do sklepu tradycyjny kupon. Kod QR można umieścić na plakacie, ulotce, broszurze lub w biuletynie. Zostanie on zakodowany tak, aby zawierał kod kuponu lub adres URL sklepu internetowego, w którym kod zostanie zastosowany już przy kasie. Można go nawet wykorzystać do retargetowania klientów online na Facebooku i w Google.

Dodanie kodów QR do opakowań po zakupach, które pozwalają klientom na skanowanie i ponowne napełnianie lub zamawianie produktów ze sklepu internetowego, może pomóc w utrzymaniu klientów. Działa to szczególnie dobrze w przypadku wykorzystania geolokalizacji w połączeniu z kodami QR. Ten sam kod może wyświetlać różne informacje w zależności od lokalizacji klienta.

To oznacza, że jeśli ktoś zeskanuje kod QR w sklepie, może on podawać informacje o produkcie, zachęcając do jego zakupu. Ten sam kod QR może podawać inne informacje, gdy osoba ta otrzyma produkt do domu, np. oferując zniżkę na następny zakup.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR, aby zachęcić klientów do pozostawiania recenzji. Mogą one dołączyć metkę z kodem QR do kupowanego przedmiotu (lub dodać ją do dokumentacji lub opakowania produktu). Zawierałaby ona zarówno kod QR, jak i wiadomość o następującej treści: “Zeskanuj kod, aby ocenić nas na Yelp”. Gdy klient zeskanuje kod QR swoim telefonem, zostanie przeniesiony na stronę z recenzjami dotyczącymi danego produktu.

Łatwy sposób na przekazanie informacji o swojej firmie

Niektóre firmy wykorzystują kody QR jak elektroniczną wizytówkę. Jest to szczególnie przydatne w takich miejscach jak targi czy wystawy. Możesz umieścić adres swojej firmy i dane kontaktowe w kodzie QR na swoim stoisku. Wystarczy go zeskanować, aby zebrać dane. Alternatywą może być umieszczenie kodu QR na wizytówce, którą można zeskanować, aby wprowadzić dane do swojego CRM lub innych kontaktów elektronicznych. Możesz nawet ustawić kod QR tak, aby automatycznie wybierał Twój numer z telefonu osoby, która go zeskanuje.

Większość z nas korzysta obecnie z Google Maps lub innej formy usługi mapowania online, aby pomóc sobie znaleźć drogę. Wpisanie adresu firmy może być jednak trudne, zwłaszcza na małym ekranie telefonu.

O wiele łatwiej jest po prostu zeskanować kod QR, aby skierować mapę online do właściwej lokalizacji. Jest to bardzo pomysłowe wykorzystanie kodu QR przez Stupid, grupę młodych twórców z Wielkiej Brytanii. Połączyli oni kody QR z kartkami okolicznościowymi, aby stworzyć odpowiednik starej “taśmy z mikserem”, którą kiedyś wysyłałeś swojej ukochanej osobie.

Kartki okolicznościowe wykorzystują w swoim projekcie gigantyczny kod QR. Kiedy odbiorca zeskanuje kod QR, zostanie przekierowany do spersonalizowanej listy odtwarzania w serwisie Spotify. Listę można zmodyfikować tak, aby odpowiadała gustom osoby, której wręczamy kartkę.

Kodów QR można używać z innymi przykładami nowoczesnych technologii, aby w pełni wykorzystać możliwości swoich urządzeń. Niektóre muzea i inne miejsca turystyczne zaczynają to odkrywać.

Muzea idą z duchem czasu. Niektóre z nich z trudem przyciągały młodych ludzi i musiały eksperymentować z nowymi sposobami uatrakcyjnienia swoich ekspozycji.

Muzeum w Sukiennicach w Polsce odniosło duży sukces, z powodzeniem wzbogacając swoje obrazy o dodatkowe informacje. Każdy obraz ma kod QR, który łączy się z aplikacją dostosowaną do jego potrzeb. Zwiedzający mogą korzystać z telefonów podczas wizyty w muzeum, aby odkryć dodatkowe informacje/rozrywkę na temat obrazów. Gdy zwiedzający chce dowiedzieć się czegoś więcej o obrazie, skanuje telefonem odpowiedni kod QR. Następnie ogląda obraz “przez” swój telefon. Aplikacja dodaje jednak do tego, co widzą, dodatkowe informacje. Są to jednak nie tylko słowa. Często oglądają oni “sfilmowane” interakcje na obrazie, np. zespół muzeum ożywił swoje obrazy i przedstawił ich historie za pomocą aktorów nałożonych na prawdziwe obrazy w aplikacji.

Kodów QR można używać do wysyłania wiadomości – tekstowych lub e-mailowych. Użytkownik zobaczy właściwą wiadomość dopiero po zeskanowaniu kodu QR. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wiadomości SMS, które zwykle trudno byłoby utworzyć ze względu na brak dostępnych znaków.

Usuwa to również wiadomość ze skrzynki odbiorcy, co oznacza, że będzie on miał do niej dostęp bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta (zakładając, że ma dostęp do Internetu).

Możesz użyć kodu QR do przekazania kuponów swoim klientom (lub potencjalnym klientom). To duże ułatwienie dla osób, które mogą zapomnieć zabrać ze sobą do sklepu tradycyjny kupon. Kod QR można umieścić na plakacie, ulotce, broszurze lub w biuletynie. Zostanie on zakodowany tak, aby zawierał kod kuponu lub adres URL sklepu internetowego, w którym kod zostanie zastosowany już przy kasie. Można go nawet wykorzystać do retargetowania klientów online na Facebooku i w Google.

Dodanie kodów QR do opakowań po zakupach, które pozwalają klientom na skanowanie i ponowne napełnianie lub zamawianie produktów ze sklepu internetowego, może pomóc w utrzymaniu klientów. Działa to szczególnie dobrze w przypadku wykorzystania geolokalizacji w połączeniu z kodami QR. Ten sam kod może wyświetlać różne informacje w zależności od lokalizacji klienta.

To oznacza, że jeśli ktoś zeskanuje kod QR w sklepie, może on podawać informacje o produkcie, zachęcając do jego zakupu. Ten sam kod QR może podawać inne informacje, gdy osoba ta otrzyma produkt do domu, np. oferując zniżkę na następny zakup.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR, aby zachęcić klientów do pozostawiania recenzji. Mogą one dołączyć metkę z kodem QR do kupowanego przedmiotu (lub dodać ją do dokumentacji lub opakowania produktu). Zawierałaby ona zarówno kod QR, jak i wiadomość o następującej treści: “Zeskanuj kod, aby ocenić nas na Yelp”. Gdy klient zeskanuje kod QR swoim telefonem, zostanie przeniesiony na stronę z recenzjami dotyczącymi danego produktu.

Przekształć jednorazowych klientów w stałych nabywców

Dodanie kodów QR do opakowań po zakupach, które umożliwiają klientom skanowanie i ponowne uzupełnianie lub zamawianie produktów ze sklepu internetowego, może pomóc w utrzymaniu klientów. Działa to szczególnie dobrze w przypadku wykorzystania geolokalizacji w połączeniu z kodami QR. Ten sam kod może wyświetlać różne informacje w zależności od lokalizacji klienta.

To oznacza, że jeśli ktoś zeskanuje kod QR w sklepie, może on podawać informacje o produkcie, zachęcając go do jego zakupu. Ten sam kod QR może podawać inne informacje, gdy osoba ta otrzyma produkt do domu, np. oferując zniżkę na następny zakup.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR, aby zachęcić klientów do pozostawiania recenzji. Mogą one dołączyć metkę z kodem QR do zakupionego przedmiotu (lub dodać ją do dokumentacji lub opakowania produktu). Zawierałaby ona zarówno kod QR, jak i wiadomość o następującej treści: “Zeskanuj kod, aby ocenić nas na Yelp”. Gdy klient zeskanuje kod QR swoim telefonem, zostanie przeniesiony na stronę z recenzjami dotyczącymi danego produktu.

Wyślij wiadomość lub e-mail

Kodów QR można używać do wysyłania wiadomości – zarówno tekstowych, jak i e-mailowych. Użytkownik zobaczy właściwą wiadomość dopiero po zeskanowaniu kodu QR. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wiadomości SMS, które zazwyczaj trudno byłoby utworzyć ze względu na brak dostępnych znaków.

Usuwa to również wiadomość ze skrzynki odbiorcy – co oznacza, że nadal będzie miał do niej dostęp, niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzysta (zakładając, że ma dostęp do Internetu).Możesz użyć kodu QR, aby dostarczyć kupony swoim klientom (lub potencjalnym klientom). To duże ułatwienie dla osób, które mogą zapomnieć zabrać ze sobą do sklepu tradycyjny kupon. Kod QR można umieścić na plakacie, ulotce, broszurze lub w biuletynie. Zostanie on zakodowany tak, aby zawierał kod kuponu lub adres URL sklepu internetowego, w którym kod zostanie zastosowany już przy kasie. Można go nawet wykorzystać do retargetowania klientów online na Facebooku i w Google.

Dodanie kodów QR do opakowań po zakupach, które pozwalają klientom na skanowanie i ponowne napełnianie lub zamawianie produktów ze sklepu internetowego, może pomóc w utrzymaniu klientów. Działa to szczególnie dobrze w przypadku wykorzystania geolokalizacji w połączeniu z kodami QR. Ten sam kod może wyświetlać różne informacje w zależności od lokalizacji klienta.

To oznacza, że jeśli ktoś zeskanuje kod QR w sklepie, może on podawać informacje o produkcie, zachęcając do jego zakupu. Ten sam kod QR może podawać inne informacje, gdy osoba ta otrzyma produkt do domu, np. oferując zniżkę na następny zakup.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR, aby zachęcić klientów do pozostawiania recenzji. Mogą one dołączyć metkę z kodem QR do kupowanego przedmiotu (lub dodać ją do dokumentacji lub opakowania produktu). Zawierałaby ona zarówno kod QR, jak i wiadomość o następującej treści: “Zeskanuj kod, aby ocenić nas na Yelp”. Gdy klient zeskanuje kod QR swoim telefonem, zostanie przeniesiony na stronę z recenzjami dotyczącymi danego produktu.

Aby uzyskać dostęp do odpowiednich informacji o rzeczywistości rozszerzonej w aplikacji

Można wykorzystać kody QR wraz z innymi przykładami nowoczesnych technologii, aby w pełni wykorzystać możliwości urządzeń. Niektóre muzea i inne miejsca turystyczne zaczynają to odkrywać.

Muzea idą z duchem czasu. Niektóre z nich z trudem przyciągały młodych ludzi i musiały eksperymentować z nowymi sposobami uatrakcyjnienia swoich ekspozycji.

Muzeum w Sukiennicach w Polsce odniosło duży sukces, z powodzeniem wzbogacając swoje obrazy o dodatkowe informacje. Każdy obraz ma kod QR, który łączy się z aplikacją dostosowaną do jego potrzeb. Zwiedzający mogą korzystać z telefonów podczas wizyty w muzeum, aby odkryć dodatkowe informacje/rozrywkę na temat obrazów. Gdy zwiedzający chce dowiedzieć się czegoś więcej o obrazie, skanuje telefonem odpowiedni kod QR. Następnie ogląda obraz “przez” swój telefon. Aplikacja dodaje jednak do tego, co widzą, dodatkowe informacje. Są to jednak nie tylko słowa. Często oglądają oni “sfilmowane” interakcje na obrazie, np. zespół muzeum ożywił swoje obrazy i przedstawił ich historie za pomocą aktorów nałożonych na prawdziwe obrazy w aplikacji.

Kodów QR można używać do wysyłania wiadomości – tekstowych lub e-mailowych. Użytkownik zobaczy właściwą wiadomość dopiero po zeskanowaniu kodu QR. Jest to szczególnie przydatne w przypadku wiadomości SMS, które zwykle trudno byłoby utworzyć ze względu na brak dostępnych znaków.

Usuwa to również wiadomość ze skrzynki odbiorcy, co oznacza, że będzie on miał do niej dostęp bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta (zakładając, że ma dostęp do Internetu).

Możesz użyć kodu QR do przekazania kuponów swoim klientom (lub potencjalnym klientom). To duże ułatwienie dla osób, które mogą zapomnieć zabrać ze sobą do sklepu tradycyjny kupon. Kod QR można umieścić na plakacie, ulotce, broszurze lub w biuletynie. Zostanie on zakodowany tak, aby zawierał kod kuponu lub adres URL sklepu internetowego, w którym kod zostanie zastosowany już przy kasie. Można go nawet wykorzystać do retargetowania klientów online na Facebooku i w Google.

Dodanie kodów QR do opakowań po zakupach, które pozwalają klientom na skanowanie i ponowne napełnianie lub zamawianie produktów ze sklepu internetowego, może pomóc w utrzymaniu klientów. Działa to szczególnie dobrze w przypadku wykorzystania geolokalizacji w połączeniu z kodami QR. Ten sam kod może wyświetlać różne informacje w zależności od lokalizacji klienta.

To oznacza, że jeśli ktoś zeskanuje kod QR w sklepie, może on podawać informacje o produkcie, zachęcając do jego zakupu. Ten sam kod QR może podawać inne informacje, gdy osoba ta otrzyma produkt do domu, np. oferując zniżkę na następny zakup.

Niektóre firmy wykorzystują kody QR, aby zachęcić klientów do pozostawiania recenzji. Mogą one dołączyć metkę z kodem QR do kupowanego przedmiotu (lub dodać ją do dokumentacji lub opakowania produktu). Zawierałaby ona zarówno kod QR, jak i wiadomość o następującej treści: “Zeskanuj kod, aby ocenić nas na Yelp”. Gdy klient zeskanuje kod QR swoim telefonem, zostanie przeniesiony na stronę z recenzjami dotyczącymi danego produktu.

Zobacz filmy na podobne tematy:

Exit mobile version